Udredning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2015

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Jeg har fået en gennemskyldning, det var ikke ubehageligt hos mig og det tog få minutter. Blev gravid 3 mdr efter ca så det havde desværre ingen effekt her og min graviditet endte i en GUL og operation. Men det var "rart" at blive skyllet for at se om der var passage. Held og lykke 

Åh, det er jeg ked af at høre. 

Jeg er ikke rigtig inde i de termer, så som GUL. Vi har som sagt ikke haft så meget fokus på det. Vi tænkte bare, at kom det, så kom det! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Åh, det er jeg ked af at høre. 

Jeg er ikke rigtig inde i de termer, så som GUL. Vi har som sagt ikke haft så meget fokus på det. Vi tænkte bare, at kom det, så kom det! 

Graviditet udenfor livmoderen betyder det. Dvs det befrugtede æg sad fast i min højre æggeleder da den åbenbart var defekt så en skylning kan ikke se om der er noget galt med dine æggeledere - den kan bare se om der er passage.

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Karonja31

Min kæreste og jeg blevt skrevet op til fertilitet behandling (grundet hans meget nedsatte sædkvalitet) og skulle have taget bl.prøver, mine æggeleder skulle skylles igennem osv. Vi havde prøvet i ca. 1 år.

Vi skulle have været til vores første samtale igår, men måtte ringe og aflyse da jeg fantastisk nok har fået 3 positive test. Alt dette på bare en mdr. så jeg tror at miraklet er sket efter at jeg blev skyllet igennem. Det er så meget det hele værd at give det et forsøg, på mig var det bare ubehageligt og tog kun få minutter, fik dog meget ondt i timerne derefter og blødte også en smugle.

Men somsagt det hele værd!

Held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Graviditet udenfor livmoderen betyder det. Dvs det befrugtede æg sad fast i min højre æggeleder da den åbenbart var defekt så en skylning kan ikke se om der er noget galt med dine æggeledere - den kan bare se om der er passage.

Åh, øv  Det er så ærgerligt for jer. 

Håber snart heldet er med os begge! Tak for din historie! 

God weekend!

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Anonym trådstarter

Karonja31 skriver:

Min kæreste og jeg blevt skrevet op til fertilitet behandling (grundet hans meget nedsatte sædkvalitet) og skulle have taget bl.prøver, mine æggeleder skulle skylles igennem osv. Vi havde prøvet i ca. 1 år.

Vi skulle have været til vores første samtale igår, men måtte ringe og aflyse da jeg fantastisk nok har fået 3 positive test. Alt dette på bare en mdr. så jeg tror at miraklet er sket efter at jeg blev skyllet igennem. Det er så meget det hele værd at give det et forsøg, på mig var det bare ubehageligt og tog kun få minutter, fik dog meget ondt i timerne derefter og blødte også en smugle.

Men somsagt det hele værd!

Held og lykke med det hele.

Ej, en fantastisk historie! Det er da så superfedt! Kæmpe stort tillykke til jer. Jeg håber vi kan få samme mikrakel! 

Tusind tak fordi du delte din historie. Jeg håber at få samme forløb imøde som dig! 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Karonja31

Taaaaaakkkk..

Jeg krydser fingere for dig...

Du må endelig holde os opdateret...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.