Udredning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej allesammen! 

Jeg har været sammen med min mand i 6 år. Vi har aftalt at bliver jeg gravid, så sker det. Vi har ikke stresset omkring det, og glæder os blot til den dag, hvor vi bliver velsignet med en lille en. 

Efter 4.5 uden prævention, er vi ved t blive nervøse og utålmodige. Vi måler ikke min Æl, men gør det, når vi lyster. 

Nu har vi ringet til lægen og skal udredes. Gynækologen sagde i telefonen, at en skylning af æggeledere kunne være en mulighed. Andre, som har erfaringer med det? 

Beklager romanen og forsat skøn aften! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Hej allesammen! 

Jeg har været sammen med min mand i 6 år. Vi har aftalt at bliver jeg gravid, så sker det. Vi har ikke stresset omkring det, og glæder os blot til den dag, hvor vi bliver velsignet med en lille en. 

Efter 4.5 uden prævention, er vi ved t blive nervøse og utålmodige. Vi måler ikke min Æl, men gør det, når vi lyster. 

Nu har vi ringet til lægen og skal udredes. Gynækologen sagde i telefonen, at en skylning af æggeledere kunne være en mulighed. Andre, som har erfaringer med det? 

Jeg har ikke prøvet en skyldning. I vores tilfælde viste det sig manden har stærkt nedsat sædkvalitet. Held og lykke med udredningen og I nu får vished. 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jeg har ikke prøvet en skyldning. I vores tilfælde viste det sig manden har stærkt nedsat sædkvalitet. Held og lykke med udredningen og I nu får vished. 

Nu må vi se. 

Vi krydser fingre for, at det kan lykkedes og at vi får vished! 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Kærlighediminmave

4.5 måned er jo ikke længe at prøve vi forsøgte næsten et år inden vi blev udredt  

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

4.5 måned er jo ikke længe at prøve vi forsøgte næsten et år inden vi blev udredt  

Jeg mener også 4.5 år. Vi har ikke prøvet som andre herinde. Vi har sagt, at kom det, så kom det. 

Beklager fejlen! 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Jeg mener også 4.5 år. Vi har ikke prøvet som andre herinde. Vi har sagt, at kom det, så kom det. 

Beklager fejlen! 

Ah okay så forstår heg bedre Hihi  

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Ah okay så forstår heg bedre Hihi  

Så ville gerne høre nogle oplevelser, erfaringer eller nogle som har været igennem samme mølle. 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Risse

Anonym skriver:

Hej allesammen! 

Jeg synes at skyldning af æggelederne gjorde hammer ondt, men at ægudtagning var piece of cake  Så det er vist meget omvendt af hvad andre oplever 

Når det så er sagt, så opleves smerter forskelligt, og her fandt vi ud af at jeg som udgangspunkt intet fejler, men min forlovede fik faktisk at vide at han var steril, indtil vi kom i videre udredning, hvor de brugte en anden metode til at udvinde sæden og så var der lige pludselig 300.000 som altså var nok til at vi nu er i reagensglasbehandling. 

For vi vil desværre aldrig kunne blive naturligt gravide  

Men held og lykke med det! 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Så ville gerne høre nogle oplevelser, erfaringer eller nogle som har været igennem samme mølle. 

Jeg blev skyllet for knap en måneds tid siden. Vi er i behandling. Og jeg vil ikke skræmme dig, men det er det værste jeg indtil videre har prøvet! Det var yderst ubehageligt, og jeg havde så ondt bagefter at jeg blev rigtig dårlig efter vi havde forladt klinikken, det gik dog over efter en times tid, derefter var jeg bare øm. har hørt nogen bliver bedøvet. Det fandt jeg bare først ud af bagefter :p

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Risse skriver:

Jeg synes at skyldning af æggelederne gjorde hammer ondt, men at ægudtagning var piece of cake  Så det er vist meget omvendt af hvad andre oplever 

Når det så er sagt, så opleves smerter forskelligt, og her fandt vi ud af at jeg som udgangspunkt intet fejler, men min forlovede fik faktisk at vide at han var steril, indtil vi kom i videre udredning, hvor de brugte en anden metode til at udvinde sæden og så var der lige pludselig 300.000 som altså var nok til at vi nu er i reagensglasbehandling. 

For vi vil desværre aldrig kunne blive naturligt gravide  

Men held og lykke med det! 

Jeg håber på, at der snart sker noget. Vi er begge blevet henvist, og ringer derned i morgen og får en tid. 

Har du fået et barn nu, eller er du gravid? 

Jeg håber på at få noget vished, men tusind tak fordi du delte din oplevelse! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.