Udredning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Jeg blev skyllet for knap en måneds tid siden. Vi er i behandling. Og jeg vil ikke skræmme dig, men det er det værste jeg indtil videre har prøvet! Det var yderst ubehageligt, og jeg havde så ondt bagefter at jeg blev rigtig dårlig efter vi havde forladt klinikken, det gik dog over efter en times tid, derefter var jeg bare øm. har hørt nogen bliver bedøvet. Det fandt jeg bare først ud af bagefter :p

Det skal gøre ondt før det bliver godt! 

Jeg håber virkelig, at storken snart kommer på besøg hos jer. 

Hvor lang tid gik der under udredningen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2015

Risse

Anonym skriver:

Jeg håber på, at der snart sker noget. Vi er begge blevet henvist, og ringer derned i morgen og får en tid. 

Har du fået et barn nu, eller er du gravid? 

Jeg håber på at få noget vished, men tusind tak fordi du delte din oplevelse! 

Vi er i gang med første forsøg, så går og ruger

Fik taget æg ud i fredags, lagt op søndag og skal have taget blodprøve på næste fredag. Men så godt som det er gået indtil videre er vi mere positive end nogensinde! - På trods af at vi har fået at vide at vi har rigtig dårlige odds.. Men tror heller ikke at de havde regnet med de resultater vi har haft indtil videre 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Det skal gøre ondt før det bliver godt! 

Jeg håber virkelig, at storken snart kommer på besøg hos jer. 

Hvor lang tid gik der under udredningen? 

Ja det håber vi også. Min cyklus er bare desværre helt ude i hampen nu efter jeg blev skyllet  

fra vi startede med de første prøver og til jeg var igang med første forsøg gik der 4 mdr  

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Vi er i gang med første forsøg, så går og ruger

Fik taget æg ud i fredags, lagt op søndag og skal have taget blodprøve på næste fredag. Men så godt som det er gået indtil videre er vi mere positive end nogensinde! - På trods af at vi har fået at vide at vi har rigtig dårlige odds.. Men tror heller ikke at de havde regnet med de resultater vi har haft indtil videre 

Åh, det er virkelig dejligt, betryggende og skønt at høre. Jeg håber inderligt, at i snart har heldet med jer! 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Ja det håber vi også. Min cyklus er bare desværre helt ude i hampen nu efter jeg blev skyllet  

fra vi startede med de første prøver og til jeg var igang med første forsøg gik der 4 mdr  

Jeg troede, at vi havde gevinst denne måned. Jeg begyndte at bløde 5 dage over tid. Jeg havde ikke psyket mig selv, da jeg først lagde mærke til, at jeg var over tid på tredje dagen. Vi var ude at rejse, så vi nød bare ferien. 

ventetiden er det værste! 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Risse

Anonym skriver:

Åh, det er virkelig dejligt, betryggende og skønt at høre. Jeg håber inderligt, at i snart har heldet med jer! 

Tusind tak! 

Masser af held og lykke til jer også 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Anonym trådstarter

Opdate!

Nu har vi fået en tid. D. 9/12! 

Jeg synes der er lang ventetid, men vi håber det er det hele værd.

min mand skal aflevere en sædprøve kl. 8 samme dag, og senere på dagen skal vi have en samtale med gynækologen/lægen. 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

januar16

Nu skriver du at i har sex når i har lyst og ikke tænker over det. Men må jeg være så fræk at spørge hvor tit i har sex. Jeg mener det er noget med at man gerne skal have sex minimum to gange om ugen når man prøver. Så kan jo være at i bare har været uheldige mht. timing af sex.

Selvfølgelig er 4,5 år lang tid uden prævention og uden en graviditet, så det er nok godt nok at i bliver undersøgt. 

Krydser fingre for at i snart får to streger

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Krydserfingre

Jeg har fået en gennemskyldning, det var ikke ubehageligt hos mig og det tog få minutter. Blev gravid 3 mdr efter ca så det havde desværre ingen effekt her og min graviditet endte i en GUL og operation. Men det var "rart" at blive skyllet for at se om der var passage. Held og lykke 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Anonym trådstarter

januar16 skriver:

Nu skriver du at i har sex når i har lyst og ikke tænker over det. Men må jeg være så fræk at spørge hvor tit i har sex. Jeg mener det er noget med at man gerne skal have sex minimum to gange om ugen når man prøver. Så kan jo være at i bare har været uheldige mht. timing af sex.

Selvfølgelig er 4,5 år lang tid uden prævention og uden en graviditet, så det er nok godt nok at i bliver undersøgt. 

Krydser fingre for at i snart får to streger

Jamen som i alle andre forhold, så går det lidt op og ned. Det er imellem 2-12 gange på en måned. 

Ja, nu glæder vi os bare til at komme igang, og håber på gode resultater! 

Tak og god weekend! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.