For flere år siden oplevede min kæreste og jeg noget meget grimt, det fik ham til at falde i et hul, og han begyndte at drikke. Han er ikke en der snakker om sine problemer. Han drak mere og mere i løbet af det år, og blev mere og mere ondskabsfuld. Han var også begyndt at blive voldelig overfor mig.
Det endte med at jeg skred, men efter et års tid fandt vi hinanden igen. Vi kunne ikke uden den anden, og han lovede at blive en bedre mand. Han ville lægge det grimme bag sig, så godt han nu kunne, for det var noget der stadigvæk påvirkede os begge to (det der førte til hans drikkeri).
Nu har vi så siden fået barn sammen, og han deltager ikke særlig meget, og jeg kan mærke han bliver irriteret, når vores barn græder. Det gør mig ked af det, og jeg vil hellere selv tage mig af vores barn, for h#n skal ikke svigtes.
Nu er der så noget i vejen med ham, men han vil ikke snakke om det. (som sædvanlig). Han tog bare ud til en kammerat og drak her i dag uden at han "fik lov". Det har han gjort et par gange her på det sidste, og i morgen skal jeg til "fest" hele dagen. Jeg tager vores barn med, synes ikke om at h#n skal være alene med ham, sådan som han er for tiden.
Da han så kom hjem for en time siden, vil han pjatte, og det er jeg ikke i humør til, for jeg føler mig ærligt talt svigtet, når han er på den måde. Så bliver han hidsig, fordi jeg beder ham om at lade mig være og gå i seng. Det ender med han smadrer en hel masse ting inkl. de boller jeg skulle have med i morgen...

Nu har jeg slet ikke lyst til at tage af sted, for jeg har ingen boller og har jo ikke sovet endnu. Det bliver en øv dag. Jeg ville også gerne flytte fra den her lejlighed sammen med min familie, men det bliver dyrere og dyrere at flytte, når han smadrer det hele.
Lige nu har jeg mest lyst til at skride og tage vores barn med, men det kan jeg ikke, for jeg VIL ikke have at vores barn skal være alene med ham, når han har de ture med at blive irriteret på ham/hende.
What the fuck skal jeg gøre??? Vil allerhelst have han bliver sig selv igen, for så er han den dejligste mand, men som han er lige nu gider jeg bare ikke. Hvordan kan jeg få ham til at forstå, at han ikke skal være så egoistisk?