Sådan helt generelt så mener jeg at hvis du er i et forhold, hvor du konstant føler at dine grænser bliver overskredet, og den anden part ikke er villig til at ændre på situationen, så bør du nok ikke være i det forhold.
Jeg synes også du skal prøve at læse nogle af de ting du har skrevet, fx hæfter jeg mig ved at du stiller spørgsmålstegn ved om det også går ud over børnene, eller om det kun er dig det går ud over.
Vi kan allesammen være pressede i perioder, og have dage/uger, hvor lunten er kortere, men at han truer dig foran ungerne og kalder dig dum osv.... Jeg er ked at at sige det, men det er altså ikke en god mand, og ikke et menneske, der er værd at samle på!
Det kan godt være at du underminerer ham, ved at give efter, selvom han har sagt noget andet og normalvis ville jeg virkeligt anbefale at I fik talt om opdragelse og grænser, så I var mere enige, men at man synes det er i orden at tale sådan til folk, især sin familie, det understreger overfor mig at han ikke er værd at samle på. Har han altid talt sådan til dig? Også før I fik børn?
Anmeld
Citér