En tanke om 'når mor har samvær'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2015

Monski

MorTil3+ skriver:

Hej baby brugere jeg har flere gange stødt på indlæg herinde hvor det er mor der har samvær hveranden weekend og det undrer mig rigtig meget, hvordan kan man som mor nøjes med at se sit barn hveranden weekend, ved godt at far kan være ligeså god, men det er dog stadig det mest almindelige at det er far der har samvær. Kender nogle privat som bor hos far men der er mødrene ikke helt raske. Det er ikke for at dømme nogen jeg undrer mig bare hver gang jeg støder på det. Så ku egentlig godt tænke mig at høre hvorfor man har valgt denne løsning?? 

Jeg står ikke selv i samme situation og kender heller ingen det gør det. 

Men jeg tænker, at vi gudskelov, lever i en samfund hvor man tænker på børnenes bedste og ikke bare følger de gamle normer. Det er vel i grunden fuldstændig ligegyldigt om man er mor eller far?  

jeg tror i bund og grund at tabuet, om kvinder der "forlader" deres børn, bliver mindre, selvom det stadig er stort! Og derfor tør flere stå ved deres fornemmelse for hvad der er bedst for børnene

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Der kan være mange grunde til det blandt andet at man ser på børnenes behov frem for sine egne! 

Hurra for det! 

Desuden så er det rart at se, at der er mænd som gerne vil deres børn rigtigt meget, og at kvinden kan tilsidesætte sine egne følelser og behov. 

Man behøver i hvert fald ikke fejle noget  

hvorfor skulle manden ikke have lige så meget ret til det, som en kvinde har? Jeg er virkelig træt af den der med folk tror, at det er kvindens ret, så er det ligemeget med manden... Hvorfor skulle et barn ikke bo hos sin far? 

jeg kan forstå, man ikke ville kunne undvære sine børn.. Det tror jeg ingen vil men nogle kan sagtens sætte sine egne behov til side... Selvf. Alt med måde

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Marts<3

Jeg syntes du er en klaphat for sådan en udtalelse... Mere nedladende og uvidende indlæg som man lede længe efter... 

Tænk dig om mens du pudser din glorie... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.