Uha, det er en svær en du bringer op 
Men jeg har nu også været nysgerrig på samme emne! 
Jeg har en bekendt der flyttede fra børn og eks, da han blev boende i huset og hun syns børnenes dagligdag derved fortsatte nemmest, boede børnene fast hos ham.
Min søns far feks, han har ALDRIG imellem samvær spurgt til vores barn, og vores søn har været dele barn siden fødsel! Ikke om han så har været syg, haft fødselsdag, holdt jul, nytår, skulle starte i bh, dp, været ved læge, jamen what so ever! Han spørger aldrig... Og det har jeg haft viiiiirkeligt svært ved at forstå - da mit behov er meget meget anderledes... Jeg har tænkt/følt om han er ligeglad? Men nej, det tror (og håber) jeg ikke, jeg tror bare han er anderledes end mig, og det har jeg accepteret
Selv siger han noget i retning af at han jo ved jeg siger til hvis der er noget helt galt.
Men lad mig lige sige, kom min søns far og ville have 7/7, så ville jeg nok nærmere 'give' ham 9/5, fordi jeg syns det er enormt vigtigt at et barn har én base og om det er hos mig eller far er det ene ikke nødvendigvis bedre end det andet... Mit hjerte ville bløde og skrige, men jeg er overbevist om at det er vigtigt med en base (nok fordi jeg selv har haft mange forskellige hjem).
Anmeld
Citér