Donere æg i forbindelse med IVF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2015

Sophie90

Roselil skriver:

Jeg spurgte om det samme på Hvidovre hospital da jeg for seks år siden gennemgik behandling. Der kunne man slet ikke donere æg. De fortalte, at man skulle til Rigshospitalet for at donere. Synes det var meget mærkeligt når der nu er så stor mangel. Mine æg var dog alt for fåtallige til at jeg kunne donere, så det blev desværre ikke aktuelt.

Nå, okay.. Ja det lyder da lidt sært.. Jeg ringede op til klinikken og de sagde at det kunne man godt, men de foreslog som mange af de kloge kvinde herinde at man gemmer dem til sig selv i første omgang.. Så det er nok det jeg gør.. Hvis de altså er gode nok 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

Sophie90

o1Mutte skriver:

Det synes jeg personligt ikke.. Altså det er ikke skønno, men de er gode til at smertedække en. Og så følger jeg altid meget godt med på skærmen og lytter efter når laboranten siger 'her er et æg' Så mine tanker er andre steder når det er og prøver at distrahere mig selv fra down there.. Men har også hørt om flere hvor de synes det gør ondt.. Så tror det er meget individuelt..  

Ja okay, hvis man bare får lidt smertestillende, så er det forhåbentligt ikke ligeså slemt som hsg hehe.. Men han sagde også at det gjorde ekstra ondt fordi jeg er lukket helt til i min ene æggeleder og han prøvede at skabe passage.. Auch..  hehe.. 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

o1Mutte

Sophie90 skriver:

Ja okay, hvis man bare får lidt smertestillende, så er det forhåbentligt ikke ligeså slemt som hsg hehe.. Men han sagde også at det gjorde ekstra ondt fordi jeg er lukket helt til i min ene æggeleder og han prøvede at skabe passage.. Auch..  hehe.. 

Jeg fik beroligende og panodil inden jeg tog hjemmefra og morfin i drop deroppe plus lokalbedøvelse down there Så jeg synes de er gode til at smertedække Ved dog ikke om det er forskelligt fra klinik til klinik hvordan de gør

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.