Pludselig blevet forældre, hvad med samvær?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2015

Kamilla-m

loop skriver:

Det var også sådan, jeg læste dit indlæg, at du ikke synes han skal betale før der er fastsat et beløb. Og så spurgte jeg hvorfor du synes det?

Hvorfor skal han vente på afgørelsen, hvis moderen(og dermed barnet) har brug for pengene?

Han kan jo bare gå ind på statsforvaltningens hjemmeside og se satsen på minimumsbeløbet.

Efter min mening burde han af sig selv, have betalt til barnet, fra det øjeblik, det blev fastgjort, at han er barnets far.

Jeg kan slet ikke se, hvorfor man skal vente på en afgørelse. Hvorfor ikke bidrage frivilligt? Det er jo barnet pengene kommer til gode.

Der står jo ikke at Hab ikkr har betalt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

Det har du ret i :-)

men håndører?

10 måneder gammelt barn (10x1247)

+ 3 måneder i underhold (3x1247)

det er ret så mange penge når det er hende der har sløset med at få indsendt fadderskabspapirene ..

Det er mange penge, men på den anden side så er det os for dumt at lade der gå princip i det og så få et røv samarbejde.....

Og få mindre samvær end han har nu.....

Hvis sagen har kørt så længe ja så burde han jo i grove træk have lagt penge til side.....for det er ikke hende men barnet han betaler til....

Underholder får hun nok ikke noget af som tingene er, men selvfølgelig skal han betale for hans barn fra fødsel.... Det er jo håndører, i forhold til hvad han kommer til at betale i det lange løb.....

Men skal man være rigtig grov kunne han jo have kræve en faderskabssag fra dag et, han valgte at tro på at han ikke var far, selvom han havde været samme med hende.....

Så selvom hun har været et drys, dog skal det siges at det tager mange gange laaaaaaangt tid inden det er ordnet i amtet lige meget hvor hurtig man selv forsøger at gøre set, så vil jeg da råde ham til at sætte en streg i sandte, betale beløbet når det går i orden og være glad for det barn og samvær han har...... Fair eller ej..... Han kan intet gøre ved det alligevel.....

Anmeld Citér

11. oktober 2015

loop

H-Nielsen skriver:

Der står jo ikke at Hab ikkr har betalt.

Nej, det gør der ikke. Ikke direkte i hvert fald. Men hvis han havde betalt var der jo ingen grund, for trådstarter, til at spørge herinde. Så kunne faderen jo blot dokumentere hans betaling.

Men uanset om han har betalt eller ej, svarer du ikke på det jeg spurgte om. Du behøver jo heller ikke svare.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.