D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:
Det var jo sådan set bare det jeg skulle vide - hvis hun kan nægte mig dem, så er løbet jo kørt på den front 
Jeg er klar over at risikoen er der, men risikoen er der jo også ved rygning, indtagelse af alkohol, hvis man spiser/drikker e-numre, spiser for fed mad, er overvægtig osv osv osv... Jeg er bare fortvivlet, for jeg ønsker ikke al det besvær i forhold til at beskytte mig, og abort er ikke et alternativ for mig, så skulle jeg gå hen og blive gravid pga dårligere prævention, så ændrer min situation på karriere/uddannelsesfronten sig markant til det værre.
Jeg glæder mig så meget til at få børn, jeg skal bare lige have overstået den sidste del af min uddannelse. Jeg ønsker at få børn fordi jeg og min partner vælger at smide præventionen, ikke ved et "uheld".
Jeg ønsker som dig ikke (flere) børn før om mindst 2 år.
Jeg har valgt at få en p-stav fordi spiral ikke fungerede for mig, og min datter er lavet på p-piller.
Jeg må indrømme at jeg er SÅ tilfreds med p-staven, selvom jeg kun har haft den i lidt mere end en måned. Den varer 3 år, men jeg håber på at den skal ud om 2 
Den er små dyr, men i nogle tilfælde kan man få nogle tilskud. Jeg har i alt givet 800 kr for min
Anmeld
Citér