Anonym skriver:
Ja. Inden jeg fødte var der også perioder hvor jeg ville afbryde forholdet.
Kan ikk se det relevante i at vi kun har været forældre i 10 uger.
Pointen er at jeg ikke er lykkelig når vi er sammen.
Det er nemlig ikke fair. Og derfor spørger jeg til råds om hvordan pokker man fortæller sådan noget. Han vil jo blive knust
Det er da SUPER relevant at I kun har været forældre i 10 uger!! Det er nærmest altafgørende vil jeg sige
Havde du ikke lige været igennem en graviditet ville jeg undre mig over mine følelser, hvis jeg havde det som dig, men IKKE når jeg netop lige har født.... Din krop har været igennem den største omvæltning den nogensinde kommer ud for og det tager altså tid! Det eneste tidspunkt i ens liv, hvor man kommer ud for noget, der tilnærmelsesvis kan sammenlignes, må være mens man er i puberteten og tænk lige på, hvor forskruet man var dengang
altså rent følelsesmæssigt. Jeg kunne den ene dag være stormende forelsket i Kasper, så meget at jeg troede jeg skulle dø, men mærkeligt nok to dage efter var de følelser pludselig væk og så hed han Henrik i stedet for! 
Så min pointe er - slå lige iskoldt vand i blodet! Det er meget meget normalt at have det sådan, som du har det. Og det er også normalt at tankerne kommer mens man er gravid. Jeg er på barn nummer to nu og jeg har det til tider også sådan, at jeg glæder mig til min mand smutter på arbejde, så jeg kan få lidt fred og ro med min lille baby og det er altså HELT OK at have de følelser.
Du spørger hvad du skal gøre? Du skal acceptere, at du har det som du har det lige nu og indvie din kæreste i dine tanker, så han kan hjælpe dig, fx ved at give dig lidt plads ind imellem. Alt er i perioder, når man har små børn, så sig til dig selv "det er bare en periode". Dit lille barn fortjener, at du giver forholdet til dets far en chance 
VH. Paddehatten
Anmeld
Citér