Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Forlovet i hus.
Sammen et barn, mor har et barn fra tidligere der ikke ser bio far, men mors eks som var han far.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi er mor og far med 2 drenge på 6 og 3 år ❤️
Ms.Sunshine skriver: efter at have hørt på kommentarer om at vi "ikke er normale" i ca. et år er jeg efterhånden blev nysgerrige, hvordan ser jeres familier ud? I må meget gerne uddybe hvis I vil... Jeg har en søn fra tidligere forhold der bor hos far og så har jeg en datter med min nuværende kæreste. Vi bor sammen med min svigermor.
efter at have hørt på kommentarer om at vi "ikke er normale" i ca. et år er jeg efterhånden blev nysgerrige, hvordan ser jeres familier ud?
I må meget gerne uddybe hvis I vil...
Jeg har en søn fra tidligere forhold der bor hos far og så har jeg en datter med min nuværende kæreste. Vi bor sammen med min svigermor.
Vi er 'bare' "mor og far" sammen, men vi mangler en at være mor og far for, og det arbejder vi på, sammen med lægerne
Her er vi mor, far og 2 piger på 3 og 7 år. Vh stine
Mor og far sammen har vi 2 børn. En på 11 og en på næsten 5❤️
Mangler en kategori:
Bor alene med datter men har en kæreste (med barn)
Vi er mor far og tre børn, en gammel hund og en kattekilling. Vi bor i hus, 10 min i bil fra både mine og kærestens forældre.
Vi er en sammenbragt familie. Jeg har en datter på 15 mdr og min kæreste har 3 børn på 4, 7 og 9 år. Vi bor ikke sammen endnu, men har planer om det.
Sammenbragt familie her
min kæreste har en datter fra tidligere, jeg har to unger fra tidligere. Og en fælles pige på 9 mdr❤️
Sammenbagt kage herhjemme :-p Min mand har tvillinger på 6, jeg har min datter på 5 og så kommer der en lillesøster til februar 2016.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128