hvordan ser jeres familier ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg er single og har to børn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

Anonym

Er lige anonym da min graviditet stadig er hemmelig

Vi er sammenbragt familie 

Min kæreste og mig

Hans 2 børn som vi har 7/7 (+lidt mere) 

Og så har vi 2 fælles og en 3. På vej.

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Sedigfor

Jeg bor sammen med min mor og min datter, jeg er sammen med min datters far men vi flyttede for ca en mdr siden da jeg var ved at gå helt ned, da jeg ingen steder kom der hvor min kæreste bor (: men vi flytter forhåbentlig snart sammen igen (:

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Bshizzle

Her hjemme bor vi Far, Mor og 2 børn. 

- Den ældste er fra mit tidligere forhold, så min kæreste er derfor osse Bonus Far  

Ikke nok med det, så har Svigermor et værelse her i huset, så hun kigger forbi engang imellem når hun er i byen  

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Kamilla-m

Ms.Sunshine skriver:

efter at have hørt på kommentarer om at vi "ikke er normale" i ca. et år er jeg efterhånden blev nysgerrige, hvordan ser jeres familier ud?

I må meget gerne uddybe hvis I vil...

Jeg har en søn fra tidligere forhold der bor hos far og så har jeg en datter med min nuværende kæreste. Vi bor sammen med min svigermor.

Alene mor til fem 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Vi er mor, far og to unger .. Vi bor på en trelænget går hvor vi bor i den ene længe og mormor og hendes mand i den snden og ungerne elsker at de lige kan besøge momse når de har lyst�� ( og så er der en barnepige tæt på )

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Mortiltrepiger

Mor far og 2 børn, arbejder på nr 3..

Anmeld Citér

2. oktober 2015

heaven

Far, mor og Lasse på 8 år, bor vi her

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anonym

Carina:-) skriver:

Ja det er rigtigt  - Der er 10 uger imellem dem og NU går det godt .

Jeg ville lyve hvis jeg sagde det ikke har været hårdt og at det har haft konsekvenser for mine børn -

Men han havde kun os ,og jeg ville aldrig kunnet se på at han kom andre steder end hos os. Og nu går det godt han trives og får kun ros i bh for at være på lige fod med alle de andre børn Så det har været det hele værd på trods af tårer og frustrationer 

Hvor er det godt at høre! Jeg synes jeg kan huske I havde en del udfordringer, også med spisning (fra nogle gamle indlæg). 

Plejebørn har altid konsekvens for familien. Vores ældste plejebarn på 4 kom ind under huden med det samme, men vi har også hentet hende direkte fra fødegangen. 

Ham på nu 15 måneder var 9 måneder da han flyttede ind (boede dog i en midlertidig plejefamilie fra fødslen). Han reagerede voldsomt på overflytning, selvom vi havde en hel måned hvor jeg var sammen med ham 4-6 timer dagligt og deltog i alle aktiviteter omkring ham. 

Han er desværre hårdt ramt af epilepsi og det har allerede resulteret i over 20 anfald samt en akut indlæggelse med udrykning. Han er sårbar og vi er helt klart mere bundet hjemme nu, i forhold til tidligere. 

Vi er til gengæld super gode til at lave ting sammen med børnene alene, hvor det enkelte er i centrum og får ene opmærksomhed. Jeg går hjemme indtil august'16 og har også mulighed for at give masser af fridage fra børnehaven, et lift hjem fra gymnasiet osv. 

Vi fortryder ikke et eneste sekund vi fik lillemanden, selvom de første 4 måneder trak tænder ud i dén grad!

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Mettefpigen

Vi er mig og min søn ☺ jeg kunne ikk bo sammen med andre pt ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.