Carina:-) skriver:
Ja det er rigtigt - Der er 10 uger imellem dem og NU går det godt .
Jeg ville lyve hvis jeg sagde det ikke har været hårdt og at det har haft konsekvenser for mine børn -
Men han havde kun os ,og jeg ville aldrig kunnet se på at han kom andre steder end hos os. Og nu går det godt han trives og får kun ros i bh for at være på lige fod med alle de andre børn Så det har været det hele værd på trods af tårer og frustrationer 
Hvor er det godt at høre! Jeg synes jeg kan huske I havde en del udfordringer, også med spisning (fra nogle gamle indlæg).
Plejebørn har altid konsekvens for familien. Vores ældste plejebarn på 4 kom ind under huden med det samme, men vi har også hentet hende direkte fra fødegangen.
Ham på nu 15 måneder var 9 måneder da han flyttede ind (boede dog i en midlertidig plejefamilie fra fødslen). Han reagerede voldsomt på overflytning, selvom vi havde en hel måned hvor jeg var sammen med ham 4-6 timer dagligt og deltog i alle aktiviteter omkring ham.
Han er desværre hårdt ramt af epilepsi og det har allerede resulteret i over 20 anfald samt en akut indlæggelse med udrykning. Han er sårbar og vi er helt klart mere bundet hjemme nu, i forhold til tidligere.
Vi er til gengæld super gode til at lave ting sammen med børnene alene, hvor det enkelte er i centrum og får ene opmærksomhed. Jeg går hjemme indtil august'16 og har også mulighed for at give masser af fridage fra børnehaven, et lift hjem fra gymnasiet osv.
Vi fortryder ikke et eneste sekund vi fik lillemanden, selvom de første 4 måneder trak tænder ud i dén grad!
Anmeld
Citér