Hvad er slemmeste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2015

Moar2011

Anonym skriver:

Puha ja, er bare nervøs for at briste og de der gispe vejrtrækninger har jeg ikke styr på 

tro mig det får du styr på 

du kan meget mere når først du er i det 

husk på hvis bare du gør som de ber dig om, presser når de siger det, holder igen når de siger det, så skal du nok klare det ude at briste. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2015

lineog4

Udvidelsesveerne - ingen tvivl om det - der er man på en måde passiv og må bare lade smerterne rulle hen over sig, rumme det, men man kan ikke gøre noget.

Da jeg endelig kunne presse og være aktiv, var det som urkvinden tog over, og kroppen og jeg arbejdede sammen. Ærligt, lyder måske sygt, men jeg synes egentlig lige præcis den følelse hvor man er i gang med at presse hovedet ud er fantastisk, især da jeg var flergangs, det er øjeblikket hvor man ved er jeg stærk og sej så er det overstået om et splitsekund. Og jo det svier, men det gør ikke ondt som jeg brækker benet ondt. Det er den aktive del af fødslen og få mit barn op på brystet jeg kunne gentage igen og igen.... 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Veer fra 3cm og op. Men det er jo vidt forskelligt hvordan man oplever fødslen. Mener også jeg havde pænt ondt da hovedet stod i spænd dernede  men ja, det gode er at det er fortrængt i løbet af temmelig kort tid.  

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Gør det ikke p...e ondt når hoved kommer ud ? 

Det sviede lidt som når man tisser samtidig med man har blærebetændelse. Det var ikke så slemt.

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes egentligt det var det hele.. Men jeg havde også presseveer næsten med det samme.... Og så følelsen af at man skulle lave nr 2...jeg synes ikke det var behageligt...

Men du skal ikke være nervøs... Jeg havde det ligesom om kroppen bare tog over...

Anmeld Citér

1. oktober 2015

SandraXOXO

Jeg synes det værste var at være nøgen foran fremmede. Og så det at jeg går i panik sådan når de siger JA SÅ PRESSER DU BARE BABYEN UD Hvordan skal sådan en kæmpe baby komme ud af et hul der plejer at være på str med en enkrone fuck fuck fuck, men, jeg har gjort det tre gange og klare det altid super hver gang og synes ikke veerne er slemme selv om jeg ikke vil ha bedøvelse. Men der lige inden baby skal ud, puha. Og så når baby er ude tænker jeg altid, nå det var ikk så slemt  men det bare lige indtil man skal tisse. Av for satan det gør nas de første par gange synes jeg. Jeg måtte bide i et håndklæde for ikke at skrige. Men det er det værd og går hurtigt over. 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

lineog4

Jeg synes det værste var at være nøgen foran fremmede. Og så det at jeg går i panik sådan når de siger JA SÅ PRESSER DU BARE BABYEN UD Hvordan skal sådan en kæmpe baby komme ud af et hul der plejer at være på str med en enkrone fuck fuck fuck, men, jeg har gjort det tre gange og klare det altid super hver gang og synes ikke veerne er slemme selv om jeg ikke vil ha bedøvelse. Men der lige inden baby skal ud, puha. Og så når baby er ude tænker jeg altid, nå det var ikk så slemt  men det bare lige indtil man skal tisse. Av for satan det gør nas de første par gange synes jeg. Jeg måtte bide i et håndklæde for ikke at skrige. Men det er det værd og går hurtigt over. 

Må lige blære mig så og sige jeg cyklede 3 dage efter mine fødsler (ikke 1. Gang der kunne jeg dårligt gå i 3 dage)....

Anmeld Citér

1. oktober 2015

MorTil3+

Veerne har helt klart været det værste alle gange. Pressefasen var en lettelse og nej vil ikke sige det gjorde mere ondt at få baby ud, her var veerne helt klart det værste. Ku sagtens presse en baby ud igen, men vil aldrig igennem det ve helvede igen.

Anmeld Citér

1. oktober 2015

MortilM

Jeg tror der er lige så mange svar som kvinder der har født �� Selvom jeg havde veer længe (fra start til slut to døgn) kunne jeg håndtere dem og arbejde med det ved at være i bevægelse det meste af tiden. Da presseveerne kom blev jeg meget overrasket da de føltes helt anderledes og jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre. Mest ondt gjorde det da babys hoved stoppede halvvejs ude midt i en ve...!! Men trods alverdens smerter er det det hele værd!! 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

SabinaMortensen

Anonym skriver:

Hvad er slemmeste ved en fødsel ?  

Er ret nervøs for den dag jeg skal føde. 

Veer presse trang når hoved kommer ud puha kan ikk rigtig overskue det 

Veerne!!!!!!! 

Pressefasen var SKØN! Ja det gjorde da ondt, men hold da op alt den adrenalin!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.