Hvad er slemmeste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
23 svar
9 synes godt om
1. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hvad er slemmeste ved en fødsel ?  

Er ret nervøs for den dag jeg skal føde. 

Veer presse trang når hoved kommer ud puha kan ikk rigtig overskue det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Veerne, det føltes som en lettelse da jeg skulle igang med at presse og da først hovedet var ude begyndte jeg at føle en ro i kroppen. 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Veerne, det føltes som en lettelse da jeg skulle igang med at presse og da først hovedet var ude begyndte jeg at føle en ro i kroppen. 

Gør det ikke p...e ondt når hoved kommer ud ? 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Misser1989

Jeg syntes det værste er lige inden hovedet kommer ud. Det hele spænder og svier. Så det var helt en lettelse da hovedet kom ud 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

SofiaMik

Udvidelsesveerne er rigtig slemme især første gang, hvor det typisk tager længere tid. Selvfølgelig gør det da ondt at presse babys hoved ud, men det gør ondt i så kort tid, at det mere føles som en lettelse. 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Moar2011

det var at jeg pressede og pressede men en hinde blev ved med at skubbe hans hoved tilbage, så han tilsidst måtte tages med sugekop.

det vigtigste er at du arbejder med din krop og høre efter hvad de siger til dig  samtidlig med det selvfølgelig gøre ondt, så blir man også ramt af en enorm lykke. 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Anonym trådstarter

Puha ja, er bare nervøs for at briste og de der gispe vejrtrækninger har jeg ikke styr på 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Anna2706

Synes det var veerne der var slemmest, men det at presse hovedet ud gør også nas men på en anden måde ☺

Anmeld Citér

1. oktober 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg synes det allerværste var ikke at vide hvad der skulle ske. Ikke at vide hvordan det ville gå om 5-10-30 minutter eller 1-2-10 timer. 

Hvis du arbejder MED veerne og ikke bare tænker "nu kommer de..." Så mærker du dem ikke nær så slemt. Jeg arbejdede meget med veerne og det virkede. Lod jeg være blev det 10(1000) gange værre. 

Jeg blev meget bange/nervøs/skræmt da jeg var igang med at presse. For seriøst... Et øjeblik føltes det som om mit skamben flækkede. Og jeg troede ikke de forstod alvoren af hvad jeg sagde til jm, men det viste sig jo(selvfølgelig ) at de havde ret. Det var er svært øjeblik. 

Jeg tror noget af det vigtigste er ikke at tænke på det værste, men hvordan du bedst kan arbejde sammen med kroppen om at hjælpe jeres lille guldklump til verden husk på at kroppen ved hvad den skal, den gør det helt automatisk du skal bare arbejde sammen med den så går det

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Kris89

Anonym skriver:

Nu har jeg lige født for 2. Gang. 

1. Gang var det klart veerne det var de værste og pressefasen en lettelse. 

2. Gang lige omvendt fordi hun var stjernekigger. 

Jeg tror det er lige så individuelt hvad vi synes er værst som graviditeters er 

det er svært hvis man allerede går med tankerne men prøv at lade være med at tænke på fødslen, men på at du får dit lille barn op på din mave og kommer til at opleve det bedste i verden - at blive mor!

stol på at fagfolkene omkring dig under fødslen har styr på det og guider dig igennem, for det er de gode til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.