Lige brug for at høre jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

Pia

Selvfølgelig skal barnet været fast spændt når han køre.
Og det skal da også være korrekt fastspændt.
Men som du selv skriver er du i tvivl om hvor vidt barnet havde nogen sele på..

Jeg syntes ikke du skal sige noget..
syntes der er grænser for hvor meget man kan tillade og blabde sig..
Ved det lyder hårdt, men skriver det fordi jeg selv havde en ret træls oplevsle for tre uger siden..

Jeg havde været i bilka og handle ind.
Havde Louise med og hun lå i sin lift som hun plejer.
Da jeg komme ud og skal pakke min bil, ser jeg godt der står en kvinde og glor noget på mig, men tænker så ikke videre over det.
Jeg får alle mine vare i bilen og sætter så Lousie ind.
Vi har valgt og bruge liftnet, da jeg er helt tryg ved det..
KEnder godt div skrækhistoire og videore osv, men så længe det er lovligt og bruge , ja så bruger jeg det.
Nå men tilbage til sagen. Da jeg har fastspændt Louise efter alle de forskrevende regler omrking liftnette og er klar til og køre, ja så kommer denne dame der havde stået og gloet over og banker på min rude.
Jeg ruller vinduet ned og straks nærmest råber damen: HAR DU TÆNKT OG KØRE AFSTED MED DIT BARN PÅ DEN MÅDE...
Øh ja svare jeg så..
Så begynder hun ellers og sige og jeg ikke ved det er ulovligt og skide uansvarligt og hun vil melde mig til politiet osv.
Jeg blev helt paf ( og det ligger normalt ikke til mig og blive paf)
Jeg svarede pænt at det er lovligt og at jeg var ret sikker på at politiet ikke ville stoppe mig for det..
Hun forsatte så og sagde at det var dumme unge uansvarlige mennerkser som mig der ikke burde have børn ( jeg er så 30 år, men ok).
Jeg bad hende pænt blande sig uden om og så køret jeg..
Men var godt gal bagefter.. Kvinde kender mig ikke og kender ikke min grund for og bruge liftnet..

Ikke at jeg har brug for og forsvare mit valg af liftnet.
Men kan da lige tilføje at vi har fundet ud af at Louise har skæv/stiv nakke og både læger og kiropraktor har frarådet os og bruge autostol til hende så længe vi kan..

Men selvfølgelig skal børn være spændt lovlig fast.
Men syntes ikke vi kan tillade os og blande os i andre folks ting, når vi ikke kender dem..

Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.