Nu kender jeg ikke lille Maja, men jeg tror på ingen måde hun er psykopat. jeg tror hun er et misforstået barn, der savner sin far og dem tryghed han måske ville kunne give hende, frem for hendes mor. hvis tingene er som skrevet, at hun ikke rigtig har en fast base hos mor. jeg tror jeg ville snakke med bh om hvordan de oplever Maja være, både til hverdag og de dag hvor hun skal hjem til jer. om der er en forskel på de dag, og hvordan de oplever hende reagere generelt. der efter indberette hvad i oplever, så der kan blive taget yderligere hånd om det. jeg tror også hvis mor har nogle problemer, at det kunne være en løsning at Maja boede hos sin far. har i evt lagt mærke til om hun reagere voldsomt over for far? for hvis det over for dig og dine kære, kunne det så ikke være en måde at udtrykke jealusi, evt hun føler i tager hendes far fra hende? Er selv skildesmidse barn, og jeg husker tydeligt jeg følte min fsr svigtede mig. fordi han ligepludselig ikke kun var vores far, men også min papmors mand. (Hun har ikke børn) kunne ikke forstille mig det var nemt, at dele med andre børn også. Håber i finder en løsning, for lille majas og jeres skyld. Kæmpe kram her fra
Anmeld
Citér