Anonym skriver:
Han fortalt mig, og hans måde at gå og snakke og bevæge sig, som sagt har ingen imod det. Men kender stadig ikke dem. Vi er lige begyndt og vi tage det stille og rolig, ved hellere ikke hvor langt de har arbejde der osv. Men lidt efter lidt spørger jeg dem når jeg er nysggerig. Skal jo vide hvem alle pædagog er når jeg aflevere mit barn. For nogle gang bliver jeg forvirre om det er forældre eller pædagog.
Det lyder ret specielt, at han har fortalt det, som noget af det første, jeg kan simpelthen ikke se, hvad du skal bruge den oplysning til.
Er du ikke blevet præsenteret for de forskellige pædagoger, siden du kan forveksle dem med forældre?
Hvor længe har dit barn gået i børnehaven?
Jeg forstår, af flere årsager ikke, hvorfor du ikke vil snakke med pædagogen:
1. Du mistænker en pædagog for pædofili. Det er en alvorlig anklage, og hvis du selv tror på, at det kunne være tilfældet, så burde du ikke aflevere dit barne i børnehaven, før det var afklaret.
2. Uanset om pædagogen er pædofil, eller han har kysset dit barn eller ej, skal du jo have fortalt, at du ikke vil have, at de kysser dit barn.
3. Du risikerer, at få en historie bygget op i dit hovede, som du reelt ikke ved om der er noget hold i. Du har kun en sætning fra din søn.
4. Hvis du allerede har en mistanke om pædofili, risikerer du, at gå og kigge efter og analysere alle småting, og det er ikke fair overfor hverken din søn, eller pædagogen(hvis han er uskyldig).
5. Hvis du mistænker pædofili og du ikke gør noget ved det, hvad skal der så til før du vil snakke med personalet i børnehaven?