Kun et spørgersmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2015

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Jeg undrer mig meget over at din 3-årige kender ordet bøsse. Hvis han gør, så ville det undre mig hvis han ved hvad det betyder.

Nej han kender ikke ordet bøsse jeg skrev selv han er bøsse det er han jo. Men har ikke problemer hvad han er. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2015

loop

Anonym skriver:

Nej han kender ikke ordet bøsse jeg skrev selv han er bøsse det er han jo. Men har ikke problemer hvad han er. 

Du skrev tidligere, at du ikke kender personalet i børnehaven ret godt?

Hvordan ved du så, at den mandlige pædagog er homoseksuel?

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg har alligevel ikke tænkt mig at snakke med lederen eller pædagog lige øjeblikket,  da jeg vil være sikker på det ikke er noget. 

Jeg skal se hvordan mit barn har det til hverdag.  Men ordet kommer når jeg henter ham, mor jeg er glad fordi jeg gik bh.  

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Du skrev tidligere, at du ikke kender personalet i børnehaven ret godt?

Hvordan ved du så, at den mandlige pædagog er homoseksuel?

Han fortalt mig, og hans måde at gå og snakke og bevæge sig,  som sagt har ingen imod det. Men kender stadig ikke dem. Vi er lige begyndt og vi tage det stille og rolig,  ved hellere ikke hvor langt de har arbejde der osv.  Men lidt efter lidt spørger jeg dem når jeg er nysggerig.  Skal jo vide hvem alle pædagog er når jeg aflevere mit barn. For nogle gang bliver jeg forvirre om det er forældre eller pædagog. 

Anmeld Citér

21. september 2015

Bebsen

Anonym skriver:

Jeg har alligevel ikke tænkt mig at snakke med lederen eller pædagog lige øjeblikket,  da jeg vil være sikker på det ikke er noget. 

Jeg skal se hvordan mit barn har det til hverdag.  Men ordet kommer når jeg henter ham, mor jeg er glad fordi jeg gik bh.  

Syns endelig du skal spørge, så du ikke skal rende rundt med ondt i maven over at aflevere dit guld 

Du kan jo bare lade en bemærkning falde om at dit barn har fortalt at en pædagog har kysset på mund, om det kan passe? Er helt sikker på der ikke er nogen pædagoger og slet ikke mandlige, der kysser på mund, mændene står så meget for skud de knap tør kramme et barn for at trøste, for ikke at blive beskyldt for noget. Der er desværre kun kvinder i min søns børnehave, men selv de kysser heller ikke på mund. 

Husk at pædagogerne er vant til spørgsmål fra forældre, hvis børn har sagt noget mærkeligt 

Anmeld Citér

21. september 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bebsen skriver:

Syns endelig du skal spørge, så du ikke skal rende rundt med ondt i maven over at aflevere dit guld 

Du kan jo bare lade en bemærkning falde om at dit barn har fortalt at en pædagog har kysset på mund, om det kan passe? Er helt sikker på der ikke er nogen pædagoger og slet ikke mandlige, der kysser på mund, mændene står så meget for skud de knap tør kramme et barn for at trøste, for ikke at blive beskyldt for noget. Der er desværre kun kvinder i min søns børnehave, men selv de kysser heller ikke på mund. 

Husk at pædagogerne er vant til spørgsmål fra forældre, hvis børn har sagt noget mærkeligt 

Enig her! Vh stine

Anmeld Citér

21. september 2015

loop

Anonym skriver:

Han fortalt mig, og hans måde at gå og snakke og bevæge sig,  som sagt har ingen imod det. Men kender stadig ikke dem. Vi er lige begyndt og vi tage det stille og rolig,  ved hellere ikke hvor langt de har arbejde der osv.  Men lidt efter lidt spørger jeg dem når jeg er nysggerig.  Skal jo vide hvem alle pædagog er når jeg aflevere mit barn. For nogle gang bliver jeg forvirre om det er forældre eller pædagog. 

Det lyder ret specielt, at han har fortalt det, som noget af det første, jeg kan simpelthen ikke se, hvad du skal bruge den oplysning til.

Er du ikke blevet præsenteret for de forskellige pædagoger, siden du kan forveksle dem med forældre?

Hvor længe har dit barn gået i børnehaven?

Jeg forstår, af flere årsager ikke, hvorfor du ikke vil snakke med pædagogen:

1. Du mistænker en pædagog for pædofili. Det er en alvorlig anklage, og hvis du selv tror på, at det kunne være tilfældet, så burde du ikke aflevere dit barne i børnehaven, før det var afklaret.

2. Uanset om pædagogen er pædofil, eller han har kysset dit barn eller ej, skal du jo have fortalt, at du ikke vil have, at de kysser dit barn.

3. Du risikerer, at få en historie bygget op i dit hovede, som du reelt ikke ved om der er noget hold i. Du har kun en sætning fra din søn. 

4. Hvis du allerede har en mistanke om pædofili, risikerer du, at gå og kigge efter og analysere alle småting, og det er ikke fair overfor hverken din søn, eller pædagogen(hvis han er uskyldig).

5. Hvis du mistænker pædofili og du ikke gør noget ved det, hvad skal der så til før du vil snakke med personalet i børnehaven?

Anmeld Citér

22. september 2015

Bebsen

Sjovt nok, da jeg afleverede min søn idag, hører jeg inde fra en stue, se, Dorte, en tissemand!! Jeg stikker lige hovedet ind, ser nok lidt sjov ud i hovedet, for pædagogen spørger mig, hva så? Fortæller hvad jeg hørte fra gangen, hun griner lidt og fortæller at der igår var kommet en far og havde spurgt om de snakkede meget om bryster? Pædagogen havde svaret at ja det gjorde de egentligt, i samme øjeblik var en pige kommet løbende med hendes ko bamse og havde råbt, se hvor store bryster den har 

Anmeld Citér

22. september 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Kan en bøsse være pædofil ( lide små drenge fra 3 år ) ???????

Ja det kan de godt men... SÅ små børn, plejer ikke at være "interesse punkt"..

Synes du skal fortælle pædagoen hvad din søn har sagt, og spørge hvad det er

Anmeld Citér

22. september 2015

Dorthe1986

Os&lilledig skriver:

Ja det kan de godt men... SÅ små børn, plejer ikke at være "interesse punkt"..

Synes du skal fortælle pædagoen hvad din søn har sagt, og spørge hvad det er

Lige ude af kontekst, men hvad mener du med at så små drenge ikke plejer at være interessepunkt? Altså hvorfor?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.