Anonym skriver:
Ja det kan måske være uheld med alligevel jeg er ny og og mit barn er ny i bh og jeg kender stadig ikke mange andre pædagog kun lidt i hans stue og kender hellere ikke deres baggrund og hvor længe de har arbejder der: (
Tænker for meget om det er sandt eller falsk: (
Det er da lige meget hvor lidt eller meget du kender dem det. Du kan ikke gå rundt og tænke på om en pædagog er pædofil, hvad nu hvis han faktisk er, og han gør noget, og du kunne have gjort noget?
Jeg tror nu ikke at han er det, men det er vel bedre at være ærlig og trække ham til side, og fortæl ham hvad din søn har sagt, og finde ud af hvad der er i. Jeg tror ikke der er mere i det end at det nok har været et uheld eller han ikke ser noget forkert i det, og det er han jo nød til at vide at du ikke synes det er ok.
Kommunikation er det vigtigste sådan et sted, for din dreng skal gå der i 3år, og hvis du ikke tør at sige noget, så kan du få det svært.
Det er ikke alle der tænker over nogle ting, og derfor er man som forældre nød til at vise og fortælle hvad man synes er ok og ikke er ok.
Anmeld
Citér