Kun et spørgersmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Mit barn sagde ( mandlig pædagog som er " bøsse "

Kysse i munden,  skal jeg være bekymre? Han er lige begyndt Bh,  og han er 3 år og har aldrig kunne finde på at fantasier sådan.  Og siger hele tiden hans navn.

Altså at han snakker om ham tænker jeg er helt okay. Han ser ham jo meget. Det med kys I munden? Hvad mener han med det? Det ville jeg nok snakke med pædagogen om

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Kan en bøsse være pædofil ( lide små drenge fra 3 år ) ???????

Ja selvfølgelig. Alle kan være pædofile, alle aldre, køn, seksualitet..
Og hvis en mand kan li drenge, så er han nok ikke helt straight..

Hvorfor skulle han ikke kunne være det?

Anmeld Citér

20. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Mit barn sagde ( mandlig pædagog som er " bøsse "

Kysse i munden,  skal jeg være bekymre? Han er lige begyndt Bh,  og han er 3 år og har aldrig kunne finde på at fantasier sådan.  Og siger hele tiden hans navn.

Hvem har den mandelige pædagog kysset på munden?

Men det behøver ikke have noget med pædofil at gøre. Det kan have været et uheld, eller noget.

Men spørg pædagogen og sig at din søn har sagt det.

Jeg tror nu ikke der er noget i det.

Havde du også tænkt det hvis der var en kvinde, dit barn havde nævnt?

Jeg ville bare nævne det for pædagogen.

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om jeg vil nævn det for ham pædagog, tror hellere ikke han vil være ærligt hvis baggrund var sandhed. Hader at give problemer for jeg skal jo altid aflevere mit barn hverddag og henter ham, så det er pinlig at se pædagog i øjnene efter man har snakket sammen om det. 

Det er lige meget om det er kvinde eller mand,  synes bare det er forkert i min øjne at kysse barnet i munden. 

Anmeld Citér

20. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om jeg vil nævn det for ham pædagog, tror hellere ikke han vil være ærligt hvis baggrund var sandhed. Hader at give problemer for jeg skal jo altid aflevere mit barn hverddag og henter ham, så det er pinlig at se pædagog i øjnene efter man har snakket sammen om det. 

Det er lige meget om det er kvinde eller mand,  synes bare det er forkert i min øjne at kysse barnet i munden. 

Nu arbejder jeg selv med børn og har været i en vuggestue(2½årig), og der ville jeg give en dreng et kys på kinden, fordi der var ferie/eller jeg skulle stoppe, hvor han da plantede et kys på min mund.
Jeg ville da blive ked af det, hvis det barnet havde snakket om det med moren og hun så fik sådan nogle tanker om mig, som du har om den her pædagog. Du vil jo ikke kunne kigge normalt på den her mand uden at tænke dit, og du ved ikke hvad der er sket, hvorfor det er sket, om det har været et uheld eller hvad? 

Men du vil tænke; Er han pædofil? Og hvordan aflevere man sit barn, hvis render rundt med sådan nogle tanker?

Men hvis det er noget han gør, jamen så er det vel bare at sige, stille og roligt at du ikke bryder dig om at dit barn bliver kysset på munden af pædagoger, jeg tror ikke du er den eneste der ikke vil have det.

Anmeld Citér

20. september 2015

Sissel

Når jeg tænker på de (fantastiske) mænd, der er i mine børns børnehave, så ville jeg helt sikkert tale med dem om det.. Sige, min dreng har sagt dette her, hvordan kan det være, tror du.. 

Ellers kan man jo slynge beskyldninger ud til højre og venstre, på et meget tyndt grundlag. 

Men hvis du virkelig har en dårlig mavefornemmelse over ham pædagogen, så skal du absolut reagere på det 

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nu arbejder jeg selv med børn og har været i en vuggestue(2½årig), og der ville jeg give en dreng et kys på kinden, fordi der var ferie/eller jeg skulle stoppe, hvor han da plantede et kys på min mund.
Jeg ville da blive ked af det, hvis det barnet havde snakket om det med moren og hun så fik sådan nogle tanker om mig, som du har om den her pædagog. Du vil jo ikke kunne kigge normalt på den her mand uden at tænke dit, og du ved ikke hvad der er sket, hvorfor det er sket, om det har været et uheld eller hvad? 

Men du vil tænke; Er han pædofil? Og hvordan aflevere man sit barn, hvis render rundt med sådan nogle tanker?

Men hvis det er noget han gør, jamen så er det vel bare at sige, stille og roligt at du ikke bryder dig om at dit barn bliver kysset på munden af pædagoger, jeg tror ikke du er den eneste der ikke vil have det.

Ja det kan måske være uheld med alligevel jeg er ny og og mit barn er ny i bh og jeg kender stadig ikke mange andre pædagog kun lidt i hans stue og kender hellere ikke deres baggrund og hvor længe de har arbejder der: ( 

Tænker for meget om det er sandt eller falsk: (

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Når jeg tænker på de (fantastiske) mænd, der er i mine børns børnehave, så ville jeg helt sikkert tale med dem om det.. Sige, min dreng har sagt dette her, hvordan kan det være, tror du.. 

Ellers kan man jo slynge beskyldninger ud til højre og venstre, på et meget tyndt grundlag. 

Men hvis du virkelig har en dårlig mavefornemmelse over ham pædagogen, så skal du absolut reagere på det 

Jeg har virkelig dårlig mavefornemmelse,  kan slet ikke klar at aflevere ham. Min krop ryster og er ved at stresse mig. Men hader bare at sige det til ham og han siger det ikke er sandt, så bliver jeg flov og måske hader han mit barn for falsk beskyldning

Anmeld Citér

20. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Ja det kan måske være uheld med alligevel jeg er ny og og mit barn er ny i bh og jeg kender stadig ikke mange andre pædagog kun lidt i hans stue og kender hellere ikke deres baggrund og hvor længe de har arbejder der: ( 

Tænker for meget om det er sandt eller falsk: (

Det er da lige meget hvor lidt eller meget du kender dem det. Du kan ikke gå rundt og tænke på om en pædagog er pædofil, hvad nu hvis han faktisk er, og han gør noget, og du kunne have gjort noget?

Jeg tror nu ikke at han er det, men det er vel bedre at være ærlig og trække ham til side, og fortæl ham hvad din søn har sagt, og finde ud af hvad der er i. Jeg tror ikke der er mere i det end at det nok har været et uheld eller han ikke ser noget forkert i det, og det er han jo nød til at vide at du ikke synes det er ok.

Kommunikation er det vigtigste sådan et sted, for din dreng skal gå der i 3år, og hvis du ikke tør at sige noget, så kan du få det svært.

Det er ikke alle der tænker over nogle ting, og derfor er man som forældre nød til at vise og fortælle hvad man synes er ok og ikke er ok.

Anmeld Citér

20. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har virkelig dårlig mavefornemmelse,  kan slet ikke klar at aflevere ham. Min krop ryster og er ved at stresse mig. Men hader bare at sige det til ham og han siger det ikke er sandt, så bliver jeg flov og måske hader han mit barn for falsk beskyldning

Det handler om et kys, jeg tror ikke han bliver gal på en 3årig, børn siger mange ting, de forstår ikke hvad der kan ske ved at sige sådan nogle ting.
Men hvis pædagogen ikke får en chance for at forklarer sig, og din søn bliver ved med at sige det, kan det ende med at andre høre det, og så går snakken. En fjer bliver hurtigt til 5høns.

Lad vær med at stress dig selv over det, for hvis sådan en lille ting, kan stresse dig, hvad hvis han så en dag kommer og siger at en pædagog har slået ham(at pædagogens arm har ramt ham ved et uheld), så vil du tro at pædagogen er voldlig, og sådan vil det fortsætte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.