DP'er spiller på facebook i arbstid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

oo

Astrids-mor skriver:

skal lige siges: Der spilles imellem 7 og 12 ..... Det er der hvor de er vågne!!

hvordan ved du det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Dutte84 skriver:

Hvordan har du fundet ud af det?

Venner på face

Anmeld

17. september 2009

Diana...

Astrids-mor skriver:

Venner på face

Tror du ikke bare hendes computer køre hele dagen lige so mange andres? Her hjemme er min tændt hele tiden og når jeg så går forbi kikker jeg lige på den.

Anmeld

17. september 2009

LotteGabriella

Tjuhl skriver:

hvordan har du fundet ud af det?

hvis nu ungerne sover, så kan jeg virkelig ikke se det store problem i det, men det er jo ikke godt hvis hun bare lægger ungerne på gulvet og lader dem passe sig selv og så spiller....

jeg er helt enig

Anmeld

17. september 2009

LotteGabriella

Diana... skriver:

Tror du ikke bare hendes computer køre hele dagen lige so mange andres? Her hjemme er min tændt hele tiden og når jeg så går forbi kikker jeg lige på den.

det samme her

Anmeld

17. september 2009

LotteGabriella

Pia. skriver:

Kommentar fra en gammel dagplejer ...

Jeg syntes bestemt IKKE det er okay at sidde på nettet på nogen som helst måde i sin arbejdstid - MEN, når de små sover så mener jeg man skal og kan bruge sin pustetid til hvad man vil og om man spiller en time, drikker kaffe, spiser kage eller noget helt tredje det syntes jeg er lige gyldigt... så længe man lytter efter børnene...

Pia.

lige præcis

Anmeld

17. september 2009

AstridM

Hvis min DP sad og spillede ville jeg høre hende om det.

MEN hvis det er når ungerne sover så fair nok. Hun har også brug for en pause.
Man kan snildt være på FB uden at være der. Så det kan se ud som om hun er der.

Jeg har ikke ondt nogen steder af at hun spiller hvis det er i hendes pauser. 

Anmeld

17. september 2009

Vingummien

Er lidt forvirret, har du hende selv som dp?

For så kan jeg egentlig ikke se det er et problem, og du har jo ikke noget  fast i det, og dem der har deres børn der er nok tilfredse ellers var hun jo nok ikke dp, er slet ikke for at lyde hård, men man skal passe på med at dømme folk uden man selv har set det eller har fuld hold i det, kender mange der er online forskellige steder selvom de faktisk slet ikke er hjemme, og det kan man altså også i mange spil, stå som man er der uden at være der.

Men hvis hun gør det, er det kun oki hvis det er i pausen hvor børnene sover, men tror nu altså ikke på at en dp med respekt for sig selv og børnene sidder og fordyber sig i et spil og lader de små lege, tror i det hele taget ikke engang hun vil kunne få ro og fred til det, for de skal sgu nok være der over hende og vil lege med hende osv

Anmeld

17. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

AstridM skriver:

Hvis min DP sad og spillede ville jeg høre hende om det.

MEN hvis det er når ungerne sover så fair nok. Hun har også brug for en pause.
Man kan snildt være på FB uden at være der. Så det kan se ud som om hun er der.

Jeg har ikke ondt nogen steder af at hun spiller hvis det er i hendes pauser. 

En ting er at man sagtens kan have comp'ern til at stå på face, men det kan jo ikke blive lagt ind på startsiden at du nu har spillet for fx 5 min siden hvis du ikke har spillet...
Og nej har hende ikke selv, og får hende ikke!!!!
Men igen har ikke noget imod hun spiller i pausen. Men har kun pause fra 12/halv 1- 2/halv 3......!

Anmeld

17. september 2009

Pia.

Astrids-mor skriver:

En ting er at man sagtens kan have comp'ern til at stå på face, men det kan jo ikke blive lagt ind på startsiden at du nu har spillet for fx 5 min siden hvis du ikke har spillet...
Og nej har hende ikke selv, og får hende ikke!!!!
Men igen har ikke noget imod hun spiller i pausen. Men har kun pause fra 12/halv 1- 2/halv 3......!

altså på en god dag sov "mine" guldklumper fra ca. 12.00-14.30 - så det passer vel meget godt med en god lang pause...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.