DP'er spiller på facebook i arbstid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa, jah som overskriften siger, så har jeg tænkt meget på hvad i ville sige til at jeres Dagplejer sidder og spiller på facebook i sin arbejdstid???

Jeg kan ikke og vil ikke acceptere det. Og for at være helt ærlig vil jeg bruge det mod hende hvis jeg bliver tilbudt hende..
Jeg synes det er meget forkert og uacceptabel. Men hvad er jeres mening, er det mig der er underlig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

oo

hvordan har du fundet ud af det?

hvis nu ungerne sover, så kan jeg virkelig ikke se det store problem i det, men det er jo ikke godt hvis hun bare lægger ungerne på gulvet og lader dem passe sig selv og så spiller....

Anmeld

17. september 2009

Muffinmus

hvis hun sidder der det halve af dagen så nej tak, hvis hun bruger sin pustepause på at opdatere og spille 10 min så ingen alarm for min skyld, de skal vel for dælen også have lidt liv i deres velfortjente pauser.
Men gør hun det mens ungerne er vågne er det NO GO!

Anmeld

17. september 2009

Moar'en

Jeg er enig med de andre. Hvis hun gør det når ungerne sover så har jeg intet problem med det, men er det mens ungerne er vågen og burde have hende opmærksomhed, så er det bare ikke i orden.

Anmeld

17. september 2009

MetteT

Så længe ungerne sover er det okay med mig.. Det kan jeg ikke se det store problem i.. Det er vel ikke anerledes end at ordne vasketøj og andet der ikke har med børnene at gøre..
Men hvis de var vågne, ville jeg godt nok bestemt ikke synes om det..

Knus Mette

Anmeld

17. september 2009

Pia.

Kommentar fra en gammel dagplejer ...

Jeg syntes bestemt IKKE det er okay at sidde på nettet på nogen som helst måde i sin arbejdstid - MEN, når de små sover så mener jeg man skal og kan bruge sin pustetid til hvad man vil og om man spiller en time, drikker kaffe, spiser kage eller noget helt tredje det syntes jeg er lige gyldigt... så længe man lytter efter børnene...

Pia.

Anmeld

17. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

skal lige siges: Der spilles imellem 7 og 12 ..... Det er der hvor de er vågne!!

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

Astrids-mor skriver:

skal lige siges: Der spilles imellem 7 og 12 ..... Det er der hvor de er vågne!!

Hvordan har du fundet ud af det?

Anmeld

17. september 2009

Diana...

MetteT skriver:

Så længe ungerne sover er det okay med mig.. Det kan jeg ikke se det store problem i.. Det er vel ikke anerledes end at ordne vasketøj og andet der ikke har med børnene at gøre..
Men hvis de var vågne, ville jeg godt nok bestemt ikke synes om det..

Knus Mette

enig.

Anmeld

17. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Synes pausen må hun bruge på hva hun vil. Men hun skal ikke sidde og spille i tiden 7-12...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.