Anonym skriver:
Jeg var vildt øm når jeg rørte mig selv på venstre side af maven, og skulle helst ikke trække vejret for dybt. Jeg bliver bare så nervøs, da denne graviditet er længe ønsket og et produkt Af en lang, hård kamp. Er bare så bange for at der er noget galt!
Jeg kan saaaaagtens følge dig.... Vores er også længe ventet... 10 år har det taget før jeg blev gravid... De 8 år i behandlings verden.... Man skal desværre nok selv "ha været der" før man kan forstå og sætte sig ind i de tanker der løber gennem hovedet på en der har været i behandling kontra en der er blevet naturlig gravid (og her får jeg sikkert en masse på nakken med den udtagelse
) men man læser og tolker hver evig eneste signal kroppens sender.... Især når man har været igennem mange forsøg.... Man er så bange for at blive skuffet... Og man skal tro på at det sætter sig til en graviditet, ja, det skal man, men man tør samtidig ikk tro for meget, da man gerne vil skåne sig selv... Sådan har jeg ihvertfald haft det... Nu sidder jeg her i uge 26+4 med mine piger i maven og jeg har stadig svært ved at forstå at jeg/vi endelig er så heldige og velsignet... Og tolker stadig hvert signal jeg ikke kender (uden at være mærkelig og fanatisk og ringe til læge og Fg hele tiden, det er ikke sket endnu)
og det er til trods for at jeg har en ukompliceret og "nem" graviditet... Havde kvalme de første to måneder, og har ellers ikk haft noget... Har ikke kastet op, ingen cravings, ingen humør svingninger osv.... Krydser alt hvad jeg kan for at det hele ser ud som det skal
v....
men Ron til klinikken og hør dem ad... Håber de kan hjælpe... Hvilken klinik er du tilknyttet?...
Anmeld
Citér