Av av av!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.020 visninger
25 svar
4 synes godt om
17. september 2015

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg er 5+, og har rigtig ondt i min venstre side. Kan det kommer kun nogle gange. Sidste gang spiste jeg noget og så gik det væk. Men nu kom det mens jeg spiste. Er der nogen der ved hvad det kan være?? Det gør sindssygt ondt, og føles ikke som ligamentsmerter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2015

Anonym trådstarter

Er blevet gravid via ivf

Anmeld Citér

17. september 2015

esioul

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg er 5+, og har rigtig ondt i min venstre side. Kan det kommer kun nogle gange. Sidste gang spiste jeg noget og så gik det væk. Men nu kom det mens jeg spiste. Er der nogen der ved hvad det kan være?? Det gør sindssygt ondt, og føles ikke som ligamentsmerter. 

Det er svært at sige hvad det kan være. 

Jeg tænkte bare graviditet udenfor livmoderen, men det kan kun en scanning jo vise. 

Det kan jo også være helt harmløst. 

Synes du skal ringe til klinikken og fortælle om smerterne imorgen. Måske de kan se om det sidder hvor det skal allerede nu. 

Anmeld Citér

17. september 2015

esioul

Anonym skriver:

Er blevet gravid via ivf

Tænker også at der kan være dannet cyster efter hormonbehandlingen, som kan sidde og trykke. 

Anmeld Citér

17. september 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det er svært at sige hvad det kan være. 

Jeg tænkte bare graviditet udenfor livmoderen, men det kan kun en scanning jo vise. 

Det kan jo også være helt harmløst. 

Synes du skal ringe til klinikken og fortælle om smerterne imorgen. Måske de kan se om det sidder hvor det skal allerede nu. 

Også når jeg er blevet gravid via ivf? Og jeg ingen æggeledere har?

Anmeld Citér

17. september 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tænker også at der kan være dannet cyster efter hormonbehandlingen, som kan sidde og trykke. 

Er det farligt?!

Anmeld Citér

17. september 2015

esioul

Anonym skriver:

Også når jeg er blevet gravid via ivf? Og jeg ingen æggeledere har?

Nej så er det i hvert fald ikke det.

Nej, cyster gør ingenting. Men de kan være generende og man kan føle det "trykker" i æggestokken. 

Anmeld Citér

17. september 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Nej så er det i hvert fald ikke det.

Nej, cyster gør ingenting. Men de kan være generende og man kan føle det "trykker" i æggestokken. 

Så ingen grund til panik??  

Anmeld Citér

17. september 2015

esioul

Anonym skriver:

Så ingen grund til panik??  

Det er jo svært at sige. Kan jo ikke sige hvad det er 

Synes du skal kontakte klinikken 

Anmeld Citér

17. september 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej. 

Det er vist noget med at de tomme æg-sække fyldes med væske ved en graviditet (og bliver tømt igen efter noget tid). Og dem er der jo en del af efter IVF. Kan ikke helt huske hvordan det hænger sammen, men ellers ring til klinikken og spørg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.