Av av av!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er vist noget med at de tomme æg-sække fyldes med væske ved en graviditet (og bliver tømt igen efter noget tid). Og dem er der jo en del af efter IVF. Kan ikke helt huske hvordan det hænger sammen, men ellers ring til klinikken og spørg. 

Tomme ægsække?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2015

esioul

Anonym skriver:

Tomme ægsække?

De æg du har fået taget ud har jeg været i en folikkel. Den kan fylde sig med væske igen, når ægget er ude.

Ved ikke lige hvordan jeg bedre skal forklare det

Anmeld Citér

17. september 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

De æg du har fået taget ud har jeg været i en folikkel. Den kan fylde sig med væske igen, når ægget er ude.

Ved ikke lige hvordan jeg bedre skal forklare det

Okay. Betyder det så at man ikke længere er gravid?

Anmeld Citér

17. september 2015

esioul

Anonym skriver:

Okay. Betyder det så at man ikke længere er gravid?

Nej da.. 

Anmeld Citér

17. september 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Nej da.. 

Hooold nu op hvor er det forvirrende. Må nok hellere ringe til klinikken imorgen. Håber de kan tage mig til scanning på en lørdag. 

Anmeld Citér

17. september 2015

Jn81

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg er 5+, og har rigtig ondt i min venstre side. Kan det kommer kun nogle gange. Sidste gang spiste jeg noget og så gik det væk. Men nu kom det mens jeg spiste. Er der nogen der ved hvad det kan være?? Det gør sindssygt ondt, og føles ikke som ligamentsmerter. 

Får du ikke stadig noget hormon behandling nu? Jeg har selv været i IVF (eller ICSI men forløbet er jo det samme) og det skulle je tage lutinus stik piller 3 gange om dagen indtil hjerteblink scanningen i uge 7.... Måske det er det der spiller dig et puds.... Jeg var også mega øm i understellet og siderne i starten og var mega nervøs... På det tidspunkt var de to æg jeg havde fået lagt op delt sig til 3 og det kan også være derfor tænker jeg... Så måske det "bare" er fordi du venter mere end 1.... Men ring til klinikken imorgen og hør om de ikke muligvis kan scanne dig eller hvordan du ellers skal forholde dig.... Men jeg var som sagt også meget øm i starten... Også i siderne... 

Anmeld Citér

18. september 2015

Anonym trådstarter

Jn81 skriver:

Får du ikke stadig noget hormon behandling nu? Jeg har selv været i IVF (eller ICSI men forløbet er jo det samme) og det skulle je tage lutinus stik piller 3 gange om dagen indtil hjerteblink scanningen i uge 7.... Måske det er det der spiller dig et puds.... Jeg var også mega øm i understellet og siderne i starten og var mega nervøs... På det tidspunkt var de to æg jeg havde fået lagt op delt sig til 3 og det kan også være derfor tænker jeg... Så måske det "bare" er fordi du venter mere end 1.... Men ring til klinikken imorgen og hør om de ikke muligvis kan scanne dig eller hvordan du ellers skal forholde dig.... Men jeg var som sagt også meget øm i starten... Også i siderne... 

Tager crinone 2x dagligt og estradiol 2x dagligt. Derudover så er jeg blevet gravid på en frysebehandling. Men jo, må nok hellere ringe til dem. Blev bare så nervøs! 

Anmeld Citér

18. september 2015

Anonym trådstarter

Jn81 skriver:

Jeg var vildt øm når jeg rørte mig selv på venstre side af maven, og skulle helst ikke trække vejret for dybt. Jeg bliver bare så nervøs, da denne graviditet er længe ønsket og et produkt Af en lang, hård kamp. Er bare så bange for at der er noget galt!

Anmeld Citér

18. september 2015

Maier

Er selv blevet gravid iva IVF og er 5+0 idag.
Jeg har haft smerter i underlivet siden starten samt ligamentssmerter.
Var også nervøs i starten, men da jeg fik taget blodprøve og fik at vide at jeg var gravid, faldt jeg lidt mere til ro - for jeg var jo blevet gravid 
Har stadig smerter og jag af og til, men tænker også at der er en del der skal udvide sig dernede og det hele er i gang med at forberede sig til de næste mange måneder.
Men syntes da bestemt at du skal kontakte klinikken hvis du er utryg og få en god snak med dem 

Anmeld Citér

18. september 2015

Anonym trådstarter

Maier skriver:

Er selv blevet gravid iva IVF og er 5+0 idag.
Jeg har haft smerter i underlivet siden starten samt ligamentssmerter.
Var også nervøs i starten, men da jeg fik taget blodprøve og fik at vide at jeg var gravid, faldt jeg lidt mere til ro - for jeg var jo blevet gravid 
Har stadig smerter og jag af og til, men tænker også at der er en del der skal udvide sig dernede og det hele er i gang med at forberede sig til de næste mange måneder.
Men syntes da bestemt at du skal kontakte klinikken hvis du er utryg og få en god snak med dem 

Det er begrænset hvad jeg har haft af symptomer, dog indimellem ligamentsmerter. Ringer til klinikken når de åbner kl 9, mest af alt for at høre hvad de siger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.