Fødsel nr 2 vs 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2015

Bshizzle

Her var begge mine fødsler nemme 

Selvfølgelig fyldt med en helvedes masse kærligheds smerte 

Men nr 2 var nok nemmest.. 

Kort fortalt..

Nr 1. Blev sat igang med stikpille.. Kom i karbad.. Ingen smertestillende...Fødte efter 4 timer og 36 min. 

Nr 2. Fik små veer hjemme.. Gik 5 min rundt på sygehuset.. Nåede op på sengen og fødte efter 45 min!!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

Anonym trådstarter

Dejligt at læse nr 2 er den bedste 

jeg tænker bare nu når de er gået så stærkt hos de fleste, hvornår tog i ud på hospitalet ? Frygter at føde i bilen eller på gangen på hospitalet, vi bor 40 min fra føde gangen 

Anmeld Citér

18. september 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Dejligt at læse nr 2 er den bedste 

jeg tænker bare nu når de er gået så stærkt hos de fleste, hvornår tog i ud på hospitalet ? Frygter at føde i bilen eller på gangen på hospitalet, vi bor 40 min fra føde gangen 

Tag afsted i god tid. Jeg havde kun knap 20 Min, og jordemoderen sagde at jeg ikke skulle ligge fordi meget i at der lige Kom nogle pluk veer i starten. Så tænkte at jeg nok først føder dagen efter. Derfor hentede jeg min mand lidt for sent i forhold til hvor hurtig det gik

Anmeld Citér

18. september 2015

AnnaK89

1. Fødsel: vandet gik kl. 06, første ve kl. 07. Hun er født kl. 18.45. En lang og lidt hård fødsel. Presseveer i 35 min. 

2. Fødsel: igangsættelse. Første ve kl. 18. Født kl. 21.09. Presseveer fra 21.06. Bedste fødsel!

3. Fødsel: igangsættelse. Småveer kl. 22.30. Aktiv fødsel ca. Kl. 02.50. Født kl. 03.32. Presseveer fra 03.25 ca. 

Anmeld Citér

18. september 2015

Melm

Ved første barn tog det 17 timer fra første ve til han blev født. (39+6)

ved andet barn tog det 4,5 time fra første ve til hun var ude. (41+1)

Anmeld Citér

18. september 2015

Melm

Jeg ankom på sygehuset Kl 12.15 og Kl 12.28 var hun ude

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.