Update på for helvede!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2015

Bak

sandramor skriver:

Ja tænkte jeg ville komme med en Update på mit seneste oplæg som handlede om alt det lort jeg har været igennem de sidste to år og hvordan jeg nu lige har fået at vide at min far har fået konstaterer knoglekræft

nu er svaret fra biopsien tilbage... Knogle metastaser som også sidder i nyrer og lunger   Svaret fra lægen var at han skulle nyde efteråret og julen 

for helvede altså!!!! Måske jeg overlevede at miste min mor til kræft indenfor 3 uger men nu fanme ikke også min far  miste begge forældre inden for 3 år er sku da en umenneskelig sorg  den tanke er bare så grim men desværre også en tanke der bliver til virkelighed.... Min første tanke da jeg fik det at vide var at reagere med angst som jeg så også har udviklet pga alt det jeg har været igennem.... Angst for hvornår det er min tur  altså hvis både min mor og far dør af sygdommen gør jeg vel også?? Ved godt at det jo da langt fra er sikkert men det var sku min første tanke   Nu? Ja nu tænker jeg bare på at jeg vil tilbringe mest mulig tid med min far mens han er her  

har endnu ikke fortalt mine børn det... Den store var meget tæt knyttet til min mor og det var et stort tab for hende at mormor døde så hurtigt... Og hun er lykkelig for hun stadig har sin morfar... Så er helt ulykkelig ved tanken om at jeg skal fortælle hende at morfar også er syg 

nå men ja der suser mange tanker og bekymringer rundt i hovedet på mig.... Samtidig er jeg starter praktik i forbindelse med min uddannelse til socialrådgiver..... Så jeg har egentlig nok at Se til sys jeg 

nå jeg skulle vist bare lige ud med det ... Tak fordi du læste med 

Det gør mig virkelig ondt. Frygtelig situation du og din familie er i. Stort 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

sandramor

Loa skriver:

Øv øv øv hvor er det synd for dig!! 

Håber virkelig du når at få rigtig lang tid sammen med din far!!! 

Åårh mange tak  

håber jeg også 

Anmeld Citér

15. september 2015

Frøken Krog

Hold da op. Det var da forfærdeligt. Jeg håber på at du klarer det så godt du kan, og så få en masse glade minder sammen med din far og ungerne. Kæmpe kram

Anmeld Citér

15. september 2015

sandramor

L-Lotte skriver:

Hvor er det mærkeligt som vores hverdag igen kommer til at minde om hinanden. Jeg mistede min mor til kræft i april 13 4 dage før min 40 års fødselsdag. 

Her efter sommerferien får min far en infektion i benet som bliver meget svær st slå ned og han er indlagt i 14 dage. I alle de undersøgelser de foretager finder de 2 store metastaser på levere men umiddelbart kan de ikke finde ud af hvor det kommer fra. Biopsien som vi skulle have haft svar på. Denne uge havde ikke kunnet vise et resultat så den skal laves om og giver endnu14 dages ventetid. Jeg kan se hvordan han begynder at forsvinde bliver tynd mister appetitten og er træt.

Jeg kan godt sætte mig ind i dine tanker om om du er den næste der får kræft nå nu begge dine forældre har fået det. De tanker har jeg også.

Åårh Gud nej dog  det er jeg godt nok ked af at høre men ja vores hverdag minder da godt nok meget om hinanden 

men hvor er det da frygteligt at i ikke kunne få svar på den første biopsi og nu igen skal vente 14 dage  for ventetiden er bare den værste i det her 

min far har været til scanning af hjernen og nyrerne og svarene derfra skal danne grundlag for hvilket behandlings forløb de vil tilbyde ham.... Det skal han til Odense næste tirsdag og ha svar på.... 

Jaah jeg kan også se hvordan min far får mere og mere ondt, bliver tyndere og spiser mindre og mindre.... Øv det er hårdt og hvor er jeg ked af at høre du er igennem det samme... 

Hmm er dog glad for at høre at jeg ikke er alene om at tænke som jeg gør...... Det er sikkert normalt i sådan en situation men ja man føler bare det er voldsomme tanker at gå rundt med 

Anmeld Citér

15. september 2015

heaven

Hej igen

åh, sikke en Update, ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive - sender 1000 tanker i din/ jeres retning

det er møg-uretfærdigt at skulle trækkes igennem sådan noget, og kan sagtens følge dine tanker - har jo selv mistet min mor til den forbandede sygdom, og kunne slet ikke bære hvis jeg skulle igennem det igen - øv! Og der er mega svært når der er børn inde i billedet det gør mig så ondt for jer allesammen

kh jannie

Anmeld Citér

16. september 2015

Troldemommi

Det er sgu også pisse uretfærdig, stort kram til dig 

Anmeld Citér

16. september 2015

Carina:-)

Pas på dig selv i alt det her 

Anmeld Citér

16. september 2015

LBK

sandramor skriver:

Ja tænkte jeg ville komme med en Update på mit seneste oplæg som handlede om alt det lort jeg har været igennem de sidste to år og hvordan jeg nu lige har fået at vide at min far har fået konstaterer knoglekræft

nu er svaret fra biopsien tilbage... Knogle metastaser som også sidder i nyrer og lunger   Svaret fra lægen var at han skulle nyde efteråret og julen 

for helvede altså!!!! Måske jeg overlevede at miste min mor til kræft indenfor 3 uger men nu fanme ikke også min far  miste begge forældre inden for 3 år er sku da en umenneskelig sorg  den tanke er bare så grim men desværre også en tanke der bliver til virkelighed.... Min første tanke da jeg fik det at vide var at reagere med angst som jeg så også har udviklet pga alt det jeg har været igennem.... Angst for hvornår det er min tur  altså hvis både min mor og far dør af sygdommen gør jeg vel også?? Ved godt at det jo da langt fra er sikkert men det var sku min første tanke   Nu? Ja nu tænker jeg bare på at jeg vil tilbringe mest mulig tid med min far mens han er her  

har endnu ikke fortalt mine børn det... Den store var meget tæt knyttet til min mor og det var et stort tab for hende at mormor døde så hurtigt... Og hun er lykkelig for hun stadig har sin morfar... Så er helt ulykkelig ved tanken om at jeg skal fortælle hende at morfar også er syg 

nå men ja der suser mange tanker og bekymringer rundt i hovedet på mig.... Samtidig er jeg starter praktik i forbindelse med min uddannelse til socialrådgiver..... Så jeg har egentlig nok at Se til sys jeg 

nå jeg skulle vist bare lige ud med det ... Tak fordi du læste med 

Puha. Jeg føler virkelig med dig. Mistede selv min far til kræft for lidt over et år siden Og han var kun syg i halvanden måned. Det er et tab jeg stadig ikke er kommet mig over. Har gudskelov stadig min mor som lever i bedste velgående . Men det er jo virkelig et tegn på man skal nyde livet mens man har det. 

Sender dig en masse tanker og håber din far og dig får et super god tid sammen, og jeg håber den bliver lang. Hvor gamle er dine børn?? 

Anmeld Citér

17. september 2015

sandramor

LBK skriver:

Puha. Jeg føler virkelig med dig. Mistede selv min far til kræft for lidt over et år siden Og han var kun syg i halvanden måned. Det er et tab jeg stadig ikke er kommet mig over. Har gudskelov stadig min mor som lever i bedste velgående . Men det er jo virkelig et tegn på man skal nyde livet mens man har det. 

Sender dig en masse tanker og håber din far og dig får et super god tid sammen, og jeg håber den bliver lang. Hvor gamle er dine børn?? 

ja det lyder også som et hurtigt forløb det er bare så skide hårdt altså......

og ja jeg har jo heller ikke min mor..... hun døde for 2 halvt år siden også af kræft

mine piger er 10 og 3 år.....

Anmeld Citér

17. september 2015

sandramor

Carina:-) skriver:

Pas på dig selv i alt det her 

tak  nogengange ved jeg bare ikke helt hvordan jeg skal passe på mig selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.