sandramor skriver:
Ja tænkte jeg ville komme med en Update på mit seneste oplæg som handlede om alt det lort jeg har været igennem de sidste to år og hvordan jeg nu lige har fået at vide at min far har fået konstaterer knoglekræft
nu er svaret fra biopsien tilbage... Knogle metastaser som også sidder i nyrer og lunger
Svaret fra lægen var at han skulle nyde efteråret og julen 
for helvede altså!!!! Måske jeg overlevede at miste min mor til kræft indenfor 3 uger men nu fanme ikke også min far
miste begge forældre inden for 3 år er sku da en umenneskelig sorg
den tanke er bare så grim men desværre også en tanke der bliver til virkelighed.... Min første tanke da jeg fik det at vide var at reagere med angst som jeg så også har udviklet pga alt det jeg har været igennem.... Angst for hvornår det er min tur
altså hvis både min mor og far dør af sygdommen gør jeg vel også?? Ved godt at det jo da langt fra er sikkert men det var sku min første tanke
Nu? Ja nu tænker jeg bare på at jeg vil tilbringe mest mulig tid med min far mens han er her
har endnu ikke fortalt mine børn det... Den store var meget tæt knyttet til min mor og det var et stort tab for hende at mormor døde så hurtigt... Og hun er lykkelig for hun stadig har sin morfar... Så er helt ulykkelig ved tanken om at jeg skal fortælle hende at morfar også er syg 
nå men ja der suser mange tanker og bekymringer rundt i hovedet på mig.... Samtidig er jeg starter praktik i forbindelse med min uddannelse til socialrådgiver..... Så jeg har egentlig nok at Se til sys jeg 
nå jeg skulle vist bare lige ud med det ... Tak fordi du læste med