hvornår ved man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2015

Anonym trådstarter

Fælles svar til alle .... 

Jeg takker mange gange for at komme med alle jeres indvendinger omkring det ... 

Jeg vil gerne afsløre at jeg lider af en meget svær depression og er i behandling for det , jeg har kæmpet med den i alt den tid vi har været sammen mig og kæresten,  en del år .... 

Jeg har en følelse af at det er tid til at komme på den anden siden og jeg er ikke sikker på længere at det skal være med ham , synes vores forhold er en daglig kamp for at få det til at hænge sammen,  ikke hver eneste dag men i perioder. .  

Og jeg har virkelig brugt længe på at tænke over om det kunne være en mulighed at gå fra hinanden og jeg rent faktisk ville få det bedre. .  

Vores forhold er dødt på en måde,  vi har kun hinanden og to børn, ingen bedste forældre ingen hjælp ingenting .   Jeg er mor 365 dge 24/7 . 

Vi har glemt hinanden vores forhold og jeg ved ikke har ikke følelsen af at jeg ønsker at blive længere. .. 

Samtidig skrammer alt det praktiske mig så som dele børnene økonomisk samarbejde .. nye kærester en dag ... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Jeg vil gerne afsløre at jeg lider af en meget svær depression og er i behandling for det , jeg har kæmpet med den i alt den tid vi har været sammen mig og kæresten,  en del år .... 

Jeg har en følelse af at det er tid til at komme på den anden siden og jeg er ikke sikker på længere at det skal være med ham , synes vores forhold er en daglig kamp for at få det til at hænge sammen,  ikke hver eneste dag men i perioder. .  

Og jeg har virkelig brugt længe på at tænke over om det kunne være en mulighed at gå fra hinanden og jeg rent faktisk ville få det bedre. .  

Vores forhold er dødt på en måde,  vi har kun hinanden og to børn, ingen bedste forældre ingen hjælp ingenting .   Jeg er mor 365 dge 24/7 . 

Vi har glemt hinanden vores forhold og jeg ved ikke har ikke følelsen af at jeg ønsker at blive længere. .. 

Samtidig skrammer alt det praktiske mig så som dele børnene økonomisk samarbejde .. nye kærester en dag ... 

Da jeg havde stress irriterede min kæreste mig også en del. Jeg havde ikke overskud til at tale med ham/høre på ham/være intim med ham eller noget som helst andet. Jeg var ret ked af det og bekymret for om det betød at jeg var på vej ud af vores forhold - men så gik det op for mig at det ikke kun var HAM jeg ikke havde overskud til. Jeg gad heller ikke mine veninder eller min familie og faktisk gad jeg ham mere end andre når jeg tænkte over det. 

Er det også sådan med dig? Er det HAM du ikke føler noget for eller har engagement i eller er det alle dem omkring dig? 

Anmeld Citér

15. september 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Da jeg havde stress irriterede min kæreste mig også en del. Jeg havde ikke overskud til at tale med ham/høre på ham/være intim med ham eller noget som helst andet. Jeg var ret ked af det og bekymret for om det betød at jeg var på vej ud af vores forhold - men så gik det op for mig at det ikke kun var HAM jeg ikke havde overskud til. Jeg gad heller ikke mine veninder eller min familie og faktisk gad jeg ham mere end andre når jeg tænkte over det. 

Er det også sådan med dig? Er det HAM du ikke føler noget for eller har engagement i eller er det alle dem omkring dig? 

Det er ham jeg ikke rigtig føler noget for længere ... han giver mig ikke kriller i maven eller noget �� 

Tanken om at forlade det vante og trykke skrammer mig på ingen måde. . Det gør mig nærmest glad på det måde ��

Anmeld Citér

15. september 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg takker for dit først og andet svar ... dejlig formulering uden at lyde fordømmende. .. 

Jeg tror aldrig han går på kompromi med flere børn har nævnt det mange gange for ham ... 

Svaret er der sammen hver gang , jeg ønsker bestemt ikke flere nu men ved ikke om 5 år måske. .. 

Men om 5 år runder jeg os en alder hvor det begynder at være knebent hvis man skal finde en ny blive gravid Osv. .. 

Jeg har virkelig den følelse af at det burde stoppe nu ��

Jeg synes ikke man kan være bekendt overfor sine børn at splitte sin familie for at få et barn til. 

Anmeld Citér

15. september 2015

Anonym skriver:

Men så kunne parterpi være en ide indenmsn går fra hinanden eller en fadt babysitter så I kan komme ud og være kærester. Intet kommer af sig selv - man må gøre noget for det. 

Anmeld Citér

15. september 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Men så kunne parterpi være en ide indenmsn går fra hinanden eller en fadt babysitter så I kan komme ud og være kærester. Intet kommer af sig selv - man må gøre noget for det. 

Jeg er bestemt ikke ude på at splitte min familie af bare for et barn mere overhovedet ikke ... 

Men alle mennesker har drømme og ønsker i livet og nogen ting kan man ikke altid gå på kompromi med ... 

Det her bunder ikke i et barn mere , det her bunder i mine følelser er væk føler jeg ... 

Anmeld Citér

15. september 2015

lineog4

Anonym skriver:

Det er ham jeg ikke rigtig føler noget for længere ... han giver mig ikke kriller i maven eller noget �� 

Tanken om at forlade det vante og trykke skrammer mig på ingen måde. . Det gør mig nærmest glad på det måde ��

Nu kan det godt være jeg ikke har så høje krav, men min mand gover heller ikke mig kriller i maven hver evig eneste dag, ja i perioder hvor det hel går op i hverdag hører det faktisk til sjældenhederne, så det næste forhold du finder ind i, vil nok også ende det samme sted. Her handler det om en selv og ens egne forventninger til er forhold af længere varighed.

Derudover kan jeg godt se, at går I fra hinanden bliver du ikke mor 365 dage om året, for en del af de dage vil du ikke være sammen med børnene, ja måske endda halvdelen af dem eller flere, alt efter hvilke en fordeling i vælger, og så er der selvfølgelig tid til sig selv og en form for selv realisering. Jeg er selv så og sige mor 365 dage om året, og synes også det kan være møg hårdt og gad da godt lige kunne tage en weekend en gang imellem uden børn, men der fra og så til at omlægge mit liv og skulle undvære dem måske halvdelen af tiden, der er langt.

men igen, hvis du kan tænke: 7 dage uden børn, hveranden fødselsdag, hveranden jul,  3 ugers ferie... Plus min mand med en anden kvinde og mine børn med en anden kvinde. Så er du jo non oarat, bare tanken og jeg synes pludselig min mand er den dejligste på jorden - og prisen for kriller i maven hver evig eneste er simpelthen for høj. 

Anmeld Citér

15. september 2015

Anonym skriver:

Jeg er bestemt ikke ude på at splitte min familie af bare for et barn mere overhovedet ikke ... 

Men alle mennesker har drømme og ønsker i livet og nogen ting kan man ikke altid gå på kompromi med ... 

Det her bunder ikke i et barn mere , det her bunder i mine følelser er væk føler jeg ... 

Ja alle mennesker har drømme og ønsker - men man finder også ud af at ikke alle drømme kan lade sig gøre. 

Men har I været til parterapi? Dater I? Hvad gør I for at forholdet ikke bliver glemt. Derudover kan din depression også have en indvirkning på dit syn på jeres forhold

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.