Anonym skriver:
Det er ham jeg ikke rigtig føler noget for længere ... han giver mig ikke kriller i maven eller noget
Tanken om at forlade det vante og trykke skrammer mig på ingen måde. . Det gør mig nærmest glad på det måde
Nu kan det godt være jeg ikke har så høje krav, men min mand gover heller ikke mig kriller i maven hver evig eneste dag, ja i perioder hvor det hel går op i hverdag hører det faktisk til sjældenhederne, så det næste forhold du finder ind i, vil nok også ende det samme sted. Her handler det om en selv og ens egne forventninger til er forhold af længere varighed.
Derudover kan jeg godt se, at går I fra hinanden bliver du ikke mor 365 dage om året, for en del af de dage vil du ikke være sammen med børnene, ja måske endda halvdelen af dem eller flere, alt efter hvilke en fordeling i vælger, og så er der selvfølgelig tid til sig selv og en form for selv realisering. Jeg er selv så og sige mor 365 dage om året, og synes også det kan være møg hårdt og gad da godt lige kunne tage en weekend en gang imellem uden børn, men der fra og så til at omlægge mit liv og skulle undvære dem måske halvdelen af tiden, der er langt.
men igen, hvis du kan tænke: 7 dage uden børn, hveranden fødselsdag, hveranden jul, 3 ugers ferie... Plus min mand med en anden kvinde og mine børn med en anden kvinde. Så er du jo non oarat, bare tanken og jeg synes pludselig min mand er den dejligste på jorden - og prisen for kriller i maven hver evig eneste er simpelthen for høj.
Anmeld
Citér