hvornår ved man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.406 visninger
27 svar
24 synes godt om
14. september 2015

Anonym trådstarter

Hvornår ved man at det forhold man er i må slutte? ?? 

Jeg har en masse med mig i min bagage,  er sygemeldt går til psykolog , men jeg føler pludselig det er tid til at komme videre i mit liv ... opleve mig selv , være mig selv , finde mig selv Osv. .. 

Men jeg bliver ramt af enormt dårlig samvittighed når jeg får de tanker ... Men det er som om vi er vokset fra hinanden på en måde .. �� og alligevel er jeg i tvivl i vi er det ... 

Hvordan ved man det ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

charthys

Anonym skriver:

Jeg har en masse med mig i min bagage,  er sygemeldt går til psykolog , men jeg føler pludselig det er tid til at komme videre i mit liv ... opleve mig selv , være mig selv , finde mig selv Osv. .. 

Men jeg bliver ramt af enormt dårlig samvittighed når jeg får de tanker ... Men det er som om vi er vokset fra hinanden på en måde .. �� og alligevel er jeg i tvivl i vi er det ... 

Hvordan ved man det ??? 

Alene det at du får de tanker er nok en indicator for at du skal videre I dit liv. Jeg ved fra mig selv,  at når først tanken ligesom er tænkt,  så er der ingen vej tilbage. At det så kan tage år at acceptere er jo en anden sag. 

Anmeld Citér

14. september 2015

lineog4

Anonym skriver:

Hvordan ved man det ??? 

Først vil jeg skrive mit svar afhænger en del af om der er børn med i forholdet. Er der så tænker jeg ønsket om at realisere sig selv måske er en kende egostisk og der måske heller ikke selv om man bryder med hinanden vil være plads til det.

umiddelbart går jeg ud fra der ikke er børn involveret, og så lyder det for mig som at du har brug for noget mig tid til at komme på fode og til at mærke efter hvad du vil. Skal man bryde eller måske bare køre på vågeblus er jo så et godt spørgsmål. 

Anmeld Citér

14. september 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Et forhold burdte slutte når der ikk er kærlighed i mellem.

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Først vil jeg skrive mit svar afhænger en del af om der er børn med i forholdet. Er der så tænker jeg ønsket om at realisere sig selv måske er en kende egostisk og der måske heller ikke selv om man bryder med hinanden vil være plads til det.

umiddelbart går jeg ud fra der ikke er børn involveret, og så lyder det for mig som at du har brug for noget mig tid til at komme på fode og til at mærke efter hvad du vil. Skal man bryde eller måske bare køre på vågeblus er jo så et godt spørgsmål. 

Vi har børn .... vi har to stk sammen. .. 

Det lyder os enormt egoistisk skrevet kan Jeg sagtens selv høre , det er på ingen måder ment sådan. .. 

Jeg er klar over der ikke vil blive tide til.mig selv på den måde .. det er hellere ikke sådan ment , 

Ved faktisk ikke hvordan jeg skal forklare det , vores forhold har altid været meget turbulent , men er de sidste 2 år blevet bedre og bedre ... Men lige pludselig er jeg bare enormt meget i tvivl om der bare er trygheden i det eller det rent faktisk er kærlighed ... 

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

charthys skriver:

Alene det at du får de tanker er nok en indicator for at du skal videre I dit liv. Jeg ved fra mig selv,  at når først tanken ligesom er tænkt,  så er der ingen vej tilbage. At det så kan tage år at acceptere er jo en anden sag. 

Takker for dit svar . Tænker selv det måske er svaret på at jeg skal se og komme videre. .. 

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

Andre ?? 

Anmeld Citér

14. september 2015

Liv_86

Det tog mig ca 1.5 år at gå fra min X og jeg havde det meget ligesom dig. 

Jeg gik hele tiden med tanken om at gå fra ham, fordi jeg ikke synes vi passede sammen. Men der gik lang tid før jeg endelig tog mig sammen men det er det bedste jeg har gjort

Anmeld Citér

14. september 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg syntes det kommer meget an på hvor længe du har gået med de tanker?

Det er meget normalt at man har kriser i et parforhold, men det gode skal overskygge det dårlige så at sige..

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg syntes det kommer meget an på hvor længe du har gået med de tanker?

Det er meget normalt at man har kriser i et parforhold, men det gode skal overskygge det dårlige så at sige..

Har gået med dem af flere omgange .. Men omkring 6 måneders . 

Jeg er klar over der er kriser derfor vil jeg hellere ikke bare smutte ... 

Men disse tanker må bare ikke blive ved at falde ind tænker jeg .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.