Positiv!!!! Med billed!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Lavede dem her Idag... Men graviditetstesten ser lidt mystisk ud... Da den til at starte med var negativ smed jeg den ud, men der var ikke gået 5min dog kiggede jeg først på den en time senere igen og så er den jo ikke pålidelig mere... Jeg venter to dage. Men det er også Skt for tidligt at teste!! For mit vedkommende! 

Uha

du må da lige tage en med morgen urin i morgen

hvornår skal du teste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Uha

du må da lige tage en med morgen urin i morgen

hvornår skal du teste? 

Først efter den 25 sep. Så er der gået 4 uger fra første dag i mens. Så jeg har testet 2+2 derfor jo egentligt ret usansynligt. Ægløsning var den 13 ca. Men sidste gang testede jeg bragende positivt 4+3 hvor folk troede at jeg var længere hende, men den var så positiv fordi der var to små liv, hvor det jo så er spørgsmålet om der var liv. Det døde ihvertfald. Spændende med dine test, det virker meget lovende synes jeg 

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Først efter den 25 sep. Så er der gået 4 uger fra første dag i mens. Så jeg har testet 2+2 derfor jo egentligt ret usansynligt. Ægløsning var den 13 ca. Men sidste gang testede jeg bragende positivt 4+3 hvor folk troede at jeg var længere hende, men den var så positiv fordi der var to små liv, hvor det jo så er spørgsmålet om der var liv. Det døde ihvertfald. Spændende med dine test, det virker meget lovende synes jeg 

Du kan sagtens danne højt HCG og derfor kunne teste tidligere fordi du har høje koncentrationer. 

Når jeg har haft testet omkring 4+0 har de ikke skreget bragende positive.. Der skal jeg hen mod 4+5 / 5+0  

jeg håber så meget for dig du kan jo have haft æl tidligere end du tror? 

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Kikkede lige på din g test, hvis det var min og med så kraftig streg, så ville jeg antage dem positiv , SELVOM det er efter tid

tager du en i morgen tidlig? 

Jeg prøver at vente til om 2 dage

Anmeld Citér

13. september 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Kikkede lige på din g test, hvis det var min og med så kraftig streg, så ville jeg antage dem positiv , SELVOM det er efter tid

tager du en i morgen tidlig? 

Jeg prøver at vente til om 2 dage

Tak  jeg håber sådan! Ja endten imorgen eller i overmorgen hvis jeg kan beherske mig. Er ret sikker på jeg havde ægløsning D. 10. Du kan se testen her på billedet. Hmmm ja nogen danner måske mere end andre! Jeg er bare så bange for at bedrage mig selv med testen. Må slå koldt vand i blodet!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Tak  jeg håber sådan! Ja endten imorgen eller i overmorgen hvis jeg kan beherske mig. Er ret sikker på jeg havde ægløsning D. 10. Du kan se testen her på billedet. Hmmm ja nogen danner måske mere end andre! Jeg er bare så bange for at bedrage mig selv med testen. Må slå koldt vand i blodet!  

Pænt meget positiv 

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

Zicla skriver:

Ej hvor spændende!

Hvornår skulle du have mens?

Min pige hedder os Zia men er fra 2012.

Anmeld Citér

14. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Har du testet i dag

Anmeld Citér

14. september 2015

Zicla

70121416 skriver:

Min pige hedder os Zia men er fra 2012.

Ej hvor pudsigt:-) Det er et sjældent navn jeg har opdaget... Når jeg endelig gør det, så er det med S :-)

Anmeld Citér

14. september 2015

Zicla

ÆL testen ser meget positiv ud...

Hvad siger G testen så?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.