Positiv!!!! Med billed!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.488 visninger
42 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2015

70121416

Hej piger.

Jeg fik et udskrab d. 17/8 pga dødt foster.

Den 26/8 blev mit HCG målt til 27, og ingen yderlige blodprøver.

Søndag d. 30/8 fik jeg kraftige æl smerter, men ved ikk om det kan lade sig gøre allerede. Vi sexede.

D. 7. Og 8. September havde jeg æl slim.

I foregårs d. 11/9 og 12/9 blev min æl teste tydeligere og tydeligere, jeg blev mistænksom til graviditet.

I dag d. 13/9 tog jeg Clinic g test med morgenurin, efter 1 min svag positiv. Jubiii.

Den grønne test er æl og er meget tydelig men ikke positiv. G test er svag positiv.

Hvor langt tror I jeg er ? Min normale cyklus er på 24 dage.

Kh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2015

Kløver

70121416 skriver:

Hej piger.

Jeg fik et udskrab d. 17/8 pga dødt foster.

Den 26/8 blev mit HCG målt til 27, og ingen yderlige blodprøver.

Søndag d. 30/8 fik jeg kraftige æl smerter, men ved ikk om det kan lade sig gøre allerede. Vi sexede.

D. 7. Og 8. September havde jeg æl slim.

I foregårs d. 11/9 og 12/9 blev min æl teste tydeligere og tydeligere, jeg blev mistænksom til graviditet.

I dag d. 13/9 tog jeg Clinic g test med morgenurin, efter 1 min svag positiv. Jubiii.

Den grønne test er æl og er meget tydelig men ikke positiv. G test er svag positiv.

Hvor langt tror I jeg er ? Min normale cyklus er på 24 dage.

Kh

Sådanne æl test kunne jeg også få uanfægtet at have eller være i nærheden af æl. Når det ikke er længere siden, du fik udskrab ville jeg snakke med lægen, hvis noget virker unormalt. Vil tænke det er meget usansynligt at det er en ny graviditet under 1 mdr efter udskrab. Har du haft menstruation siden ? 

Anmeld Citér

13. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Sidder med ipad'en og kan "sagtens" se en ekstra streg. Altså den er meget utydelig. Men kan godt se et sted hvor der er lidt lyserødt som gerne skal udvikle sig til en fin ekstra streg

forresten.. Et tillægsspørgsmål. Dit profilnavn. Hvordan kom du på det?

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

Årgangs Mor skriver:

Sådanne æl test kunne jeg også få uanfægtet at have eller være i nærheden af æl. Når det ikke er længere siden, du fik udskrab ville jeg snakke med lægen, hvis noget virker unormalt. Vil tænke det er meget usansynligt at det er en ny graviditet under 1 mdr efter udskrab. Har du haft menstruation siden ? 

Mit HCG er i 0 og alt er ude... 

Jeg har os mine klassiske symptomer(har børn). 

Har ikk haft min mens siden udskrabet. 

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

SDD skriver:

Sidder med ipad'en og kan "sagtens" se en ekstra streg. Altså den er meget utydelig. Men kan godt se et sted hvor der er lidt lyserødt som gerne skal udvikle sig til en fin ekstra streg

forresten.. Et tillægsspørgsmål. Dit profilnavn. Hvordan kom du på det?

Tror nu os den bliver fin, og billedet er taget 1 min efter. Nu er stregen langt tydligere

ved det faktisk ikke, fik byttet om på en masse da jeg skulle oprette profilen

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

Har desuden lavet 6 negative teste den sidste uges tid, men i dag blev den positiv

Anmeld Citér

13. september 2015

Kløver

70121416 skriver:

Mit HCG er i 0 og alt er ude... 

Jeg har os mine klassiske symptomer(har børn). 

Har ikk haft min mens siden udskrabet. 

Ja så ved jeg ikke hvis de har haft testet hcg i 0 men underligt i har fået grønt lys inden du har haft mens. Men krydser fingre  

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

Årgangs Mor skriver:

Ja så ved jeg ikke hvis de har haft testet hcg i 0 men underligt i har fået grønt lys inden du har haft mens. Men krydser fingre  

Lægen der foretog mit udskrab, sagde at vi skulle gøre det vi følte os klar til, vi har bare hygget

Anmeld Citér

13. september 2015

Kløver

70121416 skriver:

Lægen der foretog mit udskrab, sagde at vi skulle gøre det vi følte os klar til, vi har bare hygget

Sjovt der er så forskellige holdninger men sikker på lægen ved hvad han snakker om �� krydser fingre ��

Anmeld Citér

13. september 2015

Zicla

Ej hvor spændende!

Hvornår skulle du have mens?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.