Positiv!!!! Med billed!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2015

70121416

Zicla skriver:

Ej hvor spændende!

Hvornår skulle du have mens?

Det er præcis det jeg ikke ved

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2015

Appelsin

Jeg er lidt forvirret!! Endte jo i samme situation og fik en MA d. 01.08 hvor ikke alt kom ud og jeg måtte til sygehuset fire gange og fik piller to gange og de truede med en udskrabning men ved sidste undersøgelse havde min krop selv skilt sig af med det og den 28 aug fik jeg mens. Fik også at vide af to læger at man skal vente til første mens da kroppen ellers ikke er klar og det kan ende lige så galt engang til, nu er der delte meninger men vi ventede også fordi ikke alt var ude. Men så Gik vi igang igen og 13 dage efter første dag i mens havde jeg en positiv ægløsningstest. Nu bliver jeg forvirret... For jeg tog ik nogen graviditets test, tog du ægløsningstest og graviditets test samtidig? Noget med at ægløsningstest også er positiv ved graviditet? Kan godt forstå du tog en graviditetstest når du ikke har fået mens, men hvorfor Ægløsningstesten? Har selv tænkt mig at vente med at teste til det minimum er gået 1-1,5 uger mere. 

Og hjertelig tillykke jeg krydser alt hvad krydses kan !!!

Anmeld Citér

13. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
70121416 skriver:

Tror nu os den bliver fin, og billedet er taget 1 min efter. Nu er stregen langt tydligere

ved det faktisk ikke, fik byttet om på en masse da jeg skulle oprette profilen

Når okay. Mener bare at kunne huske en gammel reklame for alka. Var deres tlf nr ikke 70 12 14 16 synes bare det var lidt morsomt

Anmeld Citér

13. september 2015

FrkC

SDD skriver:

Når okay. Mener bare at kunne huske en gammel reklame for alka. Var deres tlf nr ikke 70 12 14 16 synes bare det var lidt morsomt

Jo det var så 

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Jeg er lidt forvirret!! Endte jo i samme situation og fik en MA d. 01.08 hvor ikke alt kom ud og jeg måtte til sygehuset fire gange og fik piller to gange og de truede med en udskrabning men ved sidste undersøgelse havde min krop selv skilt sig af med det og den 28 aug fik jeg mens. Fik også at vide af to læger at man skal vente til første mens da kroppen ellers ikke er klar og det kan ende lige så galt engang til, nu er der delte meninger men vi ventede også fordi ikke alt var ude. Men så Gik vi igang igen og 13 dage efter første dag i mens havde jeg en positiv ægløsningstest. Nu bliver jeg forvirret... For jeg tog ik nogen graviditets test, tog du ægløsningstest og graviditets test samtidig? Noget med at ægløsningstest også er positiv ved graviditet? Kan godt forstå du tog en graviditetstest når du ikke har fået mens, men hvorfor Ægløsningstesten? Har selv tænkt mig at vente med at teste til det minimum er gået 1-1,5 uger mere. 

Og hjertelig tillykke jeg krydser alt hvad krydses kan !!!

Forstår godt Din undren. 

Jeg tog æl testene fordi jeg bare var nysgerrig, men da den blev mere og mere positiv, så tænkte jeg om den reagerede på HCG, hvilke den så gjorde, for min g test blev svag positiv efter 1 min. Tager en ny g test om 2 dage. Jeg har testet negativt hele ugen, ca 6 teste. Men min fornemmelse var temmelig stærk! 

Må ringe til lægen i morgen, for jeg vil skulle henvises til terminsscanning. 

Efter min egen fornemmelse har jeg haft æl omkring d. 30/8 eller 7/9, så havde stikken den ene gang og slim den anden 

men tænker jeg nok er 3+3, så har æl/befrugtning sket fra d. 30.-2. Og fundet sted der..

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

SDD skriver:

Jo det er det faktisk 

Anmeld Citér

13. september 2015

Appelsin

Jeg krydser fingre for dig!!

lige et lille spørgsmål. Når en g test er negativ og så alligevel lidt senere bliver positiv, er det så fordi det bare er noget restfarve der fordeler sig??

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Jeg krydser fingre for dig!!

lige et lille spørgsmål. Når en g test er negativ og så alligevel lidt senere bliver positiv, er det så fordi det bare er noget restfarve der fordeler sig??

Tidligere på ugen, torsdag lavede jeg to valmed, som blev positive efter tid. Jeg tog dem som ugyldige. Men omvendt testede jeg jo så positiv hhv 2 og 3 efter? 

Anmeld Citér

13. september 2015

Appelsin

Lavede dem her Idag... Men graviditetstesten ser lidt mystisk ud... Da den til at starte med var negativ smed jeg den ud, men der var ikke gået 5min dog kiggede jeg først på den en time senere igen og så er den jo ikke pålidelig mere... Jeg venter to dage. Men det er også Skt for tidligt at teste!! For mit vedkommende! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

Årgangs Mor skriver:

Sjovt der er så forskellige holdninger men sikker på lægen ved hvad han snakker om �� krydser fingre ��

Hun sagde at skete det så skete det, men rådet til at vente en cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.