Appelsin skriver:
Jeg er lidt forvirret!! Endte jo i samme situation og fik en MA d. 01.08 hvor ikke alt kom ud og jeg måtte til sygehuset fire gange og fik piller to gange og de truede med en udskrabning men ved sidste undersøgelse havde min krop selv skilt sig af med det og den 28 aug fik jeg mens. Fik også at vide af to læger at man skal vente til første mens da kroppen ellers ikke er klar og det kan ende lige så galt engang til, nu er der delte meninger men vi ventede også fordi ikke alt var ude. Men så Gik vi igang igen og 13 dage efter første dag i mens havde jeg en positiv ægløsningstest. Nu bliver jeg forvirret... For jeg tog ik nogen graviditets test, tog du ægløsningstest og graviditets test samtidig? Noget med at ægløsningstest også er positiv ved graviditet? Kan godt forstå du tog en graviditetstest når du ikke har fået mens, men hvorfor Ægløsningstesten? Har selv tænkt mig at vente med at teste til det minimum er gået 1-1,5 uger mere.
Og hjertelig tillykke
jeg krydser alt hvad krydses kan
!!!
Forstår godt Din undren.
Jeg tog æl testene fordi jeg bare var nysgerrig, men da den blev mere og mere positiv, så tænkte jeg om den reagerede på HCG, hvilke den så gjorde, for min g test blev svag positiv efter 1 min. Tager en ny g test om 2 dage. Jeg har testet negativt hele ugen, ca 6 teste. Men min fornemmelse var temmelig stærk! 
Må ringe til lægen i morgen, for jeg vil skulle henvises til terminsscanning.
Efter min egen fornemmelse har jeg haft æl omkring d. 30/8 eller 7/9, så havde stikken den ene gang og slim den anden
men tænker jeg nok er 3+3, så har æl/befrugtning sket fra d. 30.-2. Og fundet sted der..
Anmeld
Citér