Hvad ville du tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2015

Milas14

Jeg er samværsmor og vi har en 5-9 ordning ( 5 dage hos mig ) Vi ville godt kunne gøre som du forslår, og jeg ville Self være med til at betale!!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har et vinterbarn der er startet i skole i år, og derfor kommer til at skulle invitere 17 eller 34 med (alt efter om det er alle eller kun det ene køn).

Det er for mange til at hverken jeg eller min eks kan ligge hus til.

Mig og min nuværende kæreste var i det nærliggende legeland i dag og så at man kan holde arrangementer der, og blev enige om at det ville være smart at holde fødselsdag der da h*n er glad for at være der. Vi ville så foreslå min eks at vi deler udgifterne på lokalet og så kunne vi f.eks. sørge for mad, og ex kunne sørge for guffet/kagemand.

Men så opstod tvivlen, og derfor vil jeg gerne høre jer;

hvad ville I tænke hvis jeres eks spurgte om at dele udgifter og ansvar for barnets fødselsdag? og, lige så vigtigt  hvordan ville I som bopælsforælder have det med at lade eks arrangerer fødselsdag sammen med jeres barn/børn?

Jeg synes da, det ville være rigtig fint, hvis I kan deles om det hele inkl. udgifter. Du kan evt. foreslå ham, at du planlægger fødselsdagen sammen med jeres barn og så kan I dele udgifterne. Det kan jeg bestemt ikke se noget problem i. Det vigtigste er, at barnet får en god fødselsdag og at din eks og dig kan finde ud af tingene i fællesskab 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.