Passede fornemmelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2015

Babydrøm

hmg86 skriver:

Hej allesammen..

Er lidt nysgerrig. Mange siger man har en fornemmelse for kønnet... hvordan var det for jer? Havde I det på fornemmelsen og passede det?

Føler selv der ligger en pige i maven, men finder først ud af det når jeg føder.. er spændt på om det passer eller om det ikke er noget jeg har en 6. sans for 

Havde på fornemmelsen at det er en pige, og MD scanningen sagde også at det er en pige, så det regner vi også med passer til fødslen   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

hmg86

Babydrøm skriver:

Havde på fornemmelsen at det er en pige, og MD scanningen sagde også at det er en pige, så det regner vi også med passer til fødslen   

Ja det må vi da håbe.. selvom man nok bliver glad alligevel så ville det nok kræve lidt en omstilling hvis der kom en lille fyr ud 

Anmeld Citér

10. september 2015

Babydrøm

hmg86 skriver:

Ja det må vi da håbe.. selvom man nok bliver glad alligevel så ville det nok kræve lidt en omstilling hvis der kom en lille fyr ud 

Hihi ja lidt en omstilling, hvis det er en lille dreng  Men det vigtigste er jo at baby er sund og rask   

Anmeld Citér

10. september 2015

Os&lilledig

hmg86 skriver:

Hej allesammen..

Er lidt nysgerrig. Mange siger man har en fornemmelse for kønnet... hvordan var det for jer? Havde I det på fornemmelsen og passede det?

Føler selv der ligger en pige i maven, men finder først ud af det når jeg føder.. er spændt på om det passer eller om det ikke er noget jeg har en 6. sans for 

Jeg følte allerede omkring uge 5-6 stykker at det var en dreng.. Var slet ikke i tvivl..  Da de med glæde sagde "det er en dreng, tillykke..!"  var jeg sådan lidt "øh jaaaah? Det vidste jeg da godt" Hehe. 

Anmeld Citér

11. september 2015

S*DD

Os&lilledig skriver:

Jeg følte allerede omkring uge 5-6 stykker at det var en dreng.. Var slet ikke i tvivl..  Da de med glæde sagde "det er en dreng, tillykke..!"  var jeg sådan lidt "øh jaaaah? Det vidste jeg da godt" Hehe. 

Sådan havde jeg det også 

Det var lidt sådan at man følte at man selv kunne have fortalt alle det. 

Anmeld Citér

11. september 2015

Mortilsnart4

hmg86 skriver:

Hej allesammen..

Har haft ret med mine 3 første børn 

men den er gang var jeg overbevist

om det var en dreng men fik svar sammen med moderkage prøven at det er en sund og rask lille pige der ligger under mit hjerte er ovenud lykkelig ��

har to piger og en dreng i forvejen 

Anmeld Citér

11. september 2015

MorTilSnartFire <3

De første to gange blev det drenge, som jeg havde spået, tredje gang en pige, som jeg havde spået, men denne her gang (17 + uger) ved jeg det simpelthen ikke 

Anmeld Citér

11. september 2015

Bebsen

..... Var helt sikker på det var en pige der gemte sig i min mave.... 

Der tog jeg fejl 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. september 2015

FrkC

Jeg var selv helt overbevist om at det blev en dreng helt fra starten .. Min kæreste ligeså .. Især da vi fik dato til 20 ugers scanning som var på min fars fødselsdag (han døde meget pludselig sidste efterår), i mit hovede var jeg da endnu mere overbevist ..

Vi fik ret, der gemmer sig en dreng i maven 

Anmeld Citér

11. september 2015

Hullahop92

Jeg har altid regnet med, at mit første barn ville blive en dreng. Da jeg så blev gravid og misdannelsesscanningen nærmede sig, begyndte jeg at blive mere og mere i tvivl. Men min første indskydelse havde ret, for inde i maven lå en lille baby boy. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.