Passede fornemmelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
30 svar
3 synes godt om
10. september 2015

hmg86

Hej allesammen..

Er lidt nysgerrig. Mange siger man har en fornemmelse for kønnet... hvordan var det for jer? Havde I det på fornemmelsen og passede det?

Føler selv der ligger en pige i maven, men finder først ud af det når jeg føder.. er spændt på om det passer eller om det ikke er noget jeg har en 6. sans for 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
hmg86 skriver:

Hej allesammen..

Er lidt nysgerrig. Mange siger man har en fornemmelse for kønnet... hvordan var det for jer? Havde I det på fornemmelsen og passede det?

Føler selv der ligger en pige i maven, men finder først ud af det når jeg føder.. er spændt på om det passer eller om det ikke er noget jeg har en 6. sans for 

Jeg havde helt fra start en klar fornemmelse af at det var en pige der gemte sig i min mave. Og det var det sørme!

Jeg gik dog hele tiden og sagde han, indtil vi fik kønnet at vide til md. Jeg var så frygtelig bange for at blive skuffet hvis nu det ikke var en pige, som jeg troede. 

Anmeld Citér

10. september 2015

Christine

hmg86 skriver:

Hej allesammen..

Her passede det ikke 

Anmeld Citér

10. september 2015

Leneur

Her passede det men også kun fordi min søster havde drømt jeg ventede en pige og selvom jeg prøvede at blive gravid, havde jeg ikke testet men det gjorde jeg samme aften og den var positiv, så derfor kunne det ikke blive andet end en pige og det blev det jo... 

Anmeld Citér

10. september 2015

hmg86

MummiT skriver:

Jeg havde helt fra start en klar fornemmelse af at det var en pige der gemte sig i min mave. Og det var det sørme!

Jeg gik dog hele tiden og sagde han, indtil vi fik kønnet at vide til md. Jeg var så frygtelig bange for at blive skuffet hvis nu det ikke var en pige, som jeg troede. 

Jeg har det på samme måde.. bliver ved med også at tænke på drengenavne og drengetøj osv.. 

Anmeld Citér

10. september 2015

DortheL

Her passede det begge gange. :-) 

Anmeld Citér

10. september 2015

Isabella_mor

Jeg havde også en klar fornemmelse begge gange. Og det var rigtigt  

Anmeld Citér

10. september 2015

Anna2706

Jeg var stensikker på det var en dreng vi skulle have, havde også drømt det flere gange. Min fornemmelse holdte stik, for ud kom en dreng ;-) 

Anmeld Citér

10. september 2015

hmg86

Uhh spændende.. har godt nok svært ved at vente efterhånden.. 

Anmeld Citér

10. september 2015

Sissel

Første gang var jeg sikker på det var en dreng, og det blev en pige. Anden gang omvendt 

3. gang holdt det dog stik

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.