hmg86 skriver:
Hej allesammen..
Er lidt nysgerrig. Mange siger man har en fornemmelse for kønnet... hvordan var det for jer? Havde I det på fornemmelsen og passede det?
Føler selv der ligger en pige i maven, men finder først ud af det når jeg føder.. er spændt på om det passer eller om det ikke er noget jeg har en 6. sans for 
Nu er jeg første gangs gravid og med tvillinger... Jeg havde hele tiden på fornemmelsen at det var to drenge... Nok mest fordi jeg ved at der er 3 andre par her i byen som også har fået hjælp ligesom os, og de har allesammen fået tvillinge drenge... Så tænkte at statistikken hældte mest til 2xdreng
vi var ligeglade med hvad det ville blive, men tænkte mest i drenge navne og hvis det blev en af hver... Så da hun til MD scanningen siger "det her er en lille pige" tænkte jeg... "Ååhhh en lille Ida"... Da hun så scanner den anden og siger "farmand får travlt... Det her er også en pige" var min første tanke... "What??? Jamen... Hvad skal HUN så hedde??
" Det havde vi slet ikke haft i tankerne at det skulle være to piger... Men det er det altså og de ligger lunt og godt i "ovnen"...
Så her var fornemmelsen (og min egen hjemme brygget statistik) helt forkert på den
Anmeld
Citér