Passede fornemmelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2015

God-mor

hmg86 skriver:

Hej allesammen..

Er lidt nysgerrig. Mange siger man har en fornemmelse for kønnet... hvordan var det for jer? Havde I det på fornemmelsen og passede det?

Føler selv der ligger en pige i maven, men finder først ud af det når jeg føder.. er spændt på om det passer eller om det ikke er noget jeg har en 6. sans for 

Jeg "vidste" bare det var en pige. Kan ikke forklare det, men var overbevist og har været overbevist om at jeg ville få en datter siden jeg begyndte at tænke børn. Ud kom min skønne datter! Så her holdte det stik:-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

Milas14

Nej min fornemmelse har aldrig passet...

Anmeld Citér

10. september 2015

Steffecph

Havde en fornemmelse af at det var en dreng. Det samme havde min kæreste. Kønsscanning viste dog at det var en pige, det samme med tidlig MD, MD, vægtscanning og 3D scanning... Og ud kom sørme også en pige.. Så vores fornemmelse havde ikke ret! :-) 

Anmeld Citér

10. september 2015

Zicla

Både ja og nej.

Ved Z, havde jeg fornemmelsen af at det vil blive en pige og det blev det. Det samme fornemmelse, havde min mormor også. :-)

Ved C, havde jeg en fornemmelse af at det vil blive en dreng, men det blev en pige... Dog havde manden fornemmelse af at det vil blive en pige... :-)

Anmeld Citér

10. september 2015

A&F

hmg86 skriver:

Hej allesammen..

Er lidt nysgerrig. Mange siger man har en fornemmelse for kønnet... hvordan var det for jer? Havde I det på fornemmelsen og passede det?

Føler selv der ligger en pige i maven, men finder først ud af det når jeg føder.. er spændt på om det passer eller om det ikke er noget jeg har en 6. sans for 

Det passede begge gange her . Jeg har en pige og dreng 

Det bliver da spændende at se hvad du får, eftersom du ikke ved det er før til fødslen. Jeg vidste det heller ikke med min datter, ville overraskes. Men med min dreng ville jeg gerne vide det, da jeg tit drømte om at vi ventede os en dreng og min fornemmelse sagde dreng. Men spændende ja det er det

Anmeld Citér

10. september 2015

hmg86

A&F skriver:

Det passede begge gange her . Jeg har en pige og dreng 

Det bliver da spændende at se hvad du får, eftersom du ikke ved det er før til fødslen. Jeg vidste det heller ikke med min datter, ville overraskes. Men med min dreng ville jeg gerne vide det, da jeg tit drømte om at vi ventede os en dreng og min fornemmelse sagde dreng. Men spændende ja det er det

Er meget spændende.. den sidste ventetid her er godt nok hård.. glæder mig bare til at møde vores lille bebs.. 

Anmeld Citér

10. september 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Min kæreste have en ide om at det var en pige - hvorfor han nogle gange refererede til baby som en pige.. jeg kunne ikke rigtig sætte en finger på det, men jeg kunne bare ikke rigtig identificerer mig med at han talte til den som en pige.. 

Jeg havde ikke umiddelbart nogen fornemmelse for kønnet - udover at jeg syntes det føltes forkert at tænke på baby som en pige... og guess what - der gemmer sig en lille dreng i maven

Så her var min lidt ubevidste mavefornemmelse rigtig

Anmeld Citér

10. september 2015

Jn81

hmg86 skriver:

Hej allesammen..

Nu er jeg første gangs gravid og med tvillinger... Jeg havde hele tiden på fornemmelsen at det var to drenge... Nok mest fordi jeg ved at der er 3 andre par her i byen som også har fået hjælp ligesom os, og de har allesammen fået tvillinge drenge... Så tænkte at statistikken hældte mest til 2xdreng �� 

vi var ligeglade med hvad det ville blive, men tænkte mest i drenge navne og hvis det blev en af hver... Så da hun til MD scanningen siger "det her er en lille pige" tænkte jeg... "Ååhhh en lille Ida"... Da hun så scanner den anden og siger "farmand får travlt... Det her er også en pige" var min første tanke... "What??? Jamen... Hvad skal HUN så hedde??" Det havde vi slet ikke haft i tankerne at det skulle være to piger... Men det er det altså og de ligger lunt og godt i "ovnen"... Så her var fornemmelsen (og min egen hjemme brygget statistik) helt forkert på den

Anmeld Citér

10. september 2015

A&F

hmg86 skriver:

Er meget spændende.. den sidste ventetid her er godt nok hård.. glæder mig bare til at møde vores lille bebs.. 

Nyd det så længe det varer. Du vil savne maven

Ønsker dig en god fødsel, og det bliver spændende med en update

Anmeld Citér

10. september 2015

hmg86

A&F skriver:

Nyd det så længe det varer. Du vil savne maven

Ønsker dig en god fødsel, og det bliver spændende med en update

Tak tak.. nyder det skam også.. men lidt itålmodig er jeg da ved at blive 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.