Angående hjemturen med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.217 visninger
51 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Orkide86

Lift eller Autostol??

Ja ville lige høre om i bruger/brugte liften eller autostol til og få den lille med hjem fra sygehuset?

Jeg har hørt lidt forskelligt.. Men hva gør/gjorde i? og er der nogen bestemte reler for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Tut

Autostolen....

Den er sikrest da baby er spændt ordenligt fast.

Vi bor dog kun 2 km fra hospitalet, så det var en hurtig tur

Men jeg vil anbefale autostolen pga. sikkerheden.

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

autostolen er det sikreste...

Anmeld

17. september 2009

Ni-ko-li-ne

helt sikkert autostolen.... hvis du skal bruge liften skal der liftnet over og alligevel er den ikke særligt sikker

Anmeld

17. september 2009

Disney79

Jeg brugte lift da jeg skulle have min datter hjem med liftnet... Den her gang har vi 40km hjem ca så der hedder det Autostol

Anmeld

17. september 2009

Orkide86

Var osse helt sikkert min plan at bruge autostolen skulle bare lige høre

Anmeld

17. september 2009

tumle81

Vi har brugt en autostol de to andre gange og det vil vi også gøre denne gang. Det er klart det sikreste :-)

Knus Kathrina 34+2

Anmeld

17. september 2009

Fam. Madsen

autostol.

Anmeld

17. september 2009

mariamiss6

Liften er ikke sikker, hverken med eller uden liftnet..... det eneste dit liftnet kan gør, er at sørge for at barnet bliver i liften hvis i skulle køre galt.......

Men hvis i kører galt og bruger lift med liftnet, så bliver dit barn kastet rundt i liftet, og kommer højst sandsynligt slemt til skade alligevel....

Så helt klart autostol..... Her får du en crash test af liftnet, så kan du se hvor dårligt en baby er stillet ved uheld.....

http://www.youtube.com/watch?v=qeJ50z-r-5s

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

helt sikkert autostolen.... hvis du skal bruge liften skal der liftnet over og alligevel er den ikke særligt sikker

synes bare det er utroligt at liftnet er godkendt og at det faktisk ikke er sikkert at køre med det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.