hvad bruger I om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2015

ninibadini

Vi bruger 2800 på mad og husholdning. Vi er to voksne og en kat

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

9000 kun til mad 

2.000 til diverse/husholdning. 

Vi er 2 voksne og en søn i børnehave  

9.000 kr./mdr. kun til mad til to voksne og et lille barn er godt nok meget, synes jeg

Vi bruger ca. 5.000 kr./mdr. på mad og øvrig husholdning, toiletpapir, shampoo, tandpasta, deodoranter mv. Vi spiser lige det vi har lyst til. Jeg er god til at spotte tilbud men kører ikke i flere forskellige supermarkeder. Vi spiser en del Øko og RIGTIG mange grøntsager. Vi køber ordentlig kvalitet - rugbrød fra bageren etc. Vi er to voksne og to børn på 3 og 8.

Anmeld Citér

11. september 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Vi er 2 voksne og 1 barn snart 2 

Og vi bruger 600 kr om ugen på mad altså 2400 kr om mdr  

Det er osse inklusiv husholdning altså skyllemiddel vaskepulver toiletpapir tandpasta poser og bleer vådsavietter og skumklude 

Shampoo køber vi dog selv ved siden af. 

Anmeld Citér

11. september 2015

Os&lilledig

Ms.Sunshine skriver:

jeg har været i gang med en skoleopgave hvor emnet drejede sig om mad; hvad folk spiser rundt om i verden og hvor meget folk brugte på det...

alle beløbene var "pr. uge" men jeg synes de lød meget høje på de fleste - det var ca. hvad vi bruger om måneden... 

Det fik mig til at blive nysgerrig; hvor meget bruger I om måneden på mad? og hvor mange personer er det til?... 

Det er muligt at svare anonymt hvis I vil dele jeres budget med hele landet... 

1800-2000 om måneden. 2 voksne og 1 barn. Helt almindelig livstil med frugt og grønt. Sundt og usundt

Anmeld Citér

11. september 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ms.Sunshine skriver:

jeg har været i gang med en skoleopgave hvor emnet drejede sig om mad; hvad folk spiser rundt om i verden og hvor meget folk brugte på det...

alle beløbene var "pr. uge" men jeg synes de lød meget høje på de fleste - det var ca. hvad vi bruger om måneden... 

Det fik mig til at blive nysgerrig; hvor meget bruger I om måneden på mad? og hvor mange personer er det til?... 

Vi bruget omkring 800kr om ugen - måske mere. 

Det er til 2 voksne, et barm på knap 4 år og et barn på 1 år. 

Anmeld Citér

11. september 2015

ung-mor-2014

Ms.Sunshine skriver:

Vi har sat 3000kr af i måneden, det er forskelligt om vi bruger så meget eller ej, vi er to voksne og et barn på 9 måneder

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym

SØS skriver:

9.000 kr./mdr. kun til mad til to voksne og et lille barn er godt nok meget, synes jeg

Vi bruger ca. 5.000 kr./mdr. på mad og øvrig husholdning, toiletpapir, shampoo, tandpasta, deodoranter mv. Vi spiser lige det vi har lyst til. Jeg er god til at spotte tilbud men kører ikke i flere forskellige supermarkeder. Vi spiser en del Øko og RIGTIG mange grøntsager. Vi køber ordentlig kvalitet - rugbrød fra bageren etc. Vi er to voksne og to børn på 3 og 8.

Vi spiser kun økologi og kun fair Trade produkter  om det er meget, nej det syntes jeg ikke. 

Anmeld Citér

11. september 2015

lineog4

Vi har sat 1200 af om ugen til alt dvs. Også shampoo, mens bind hvad ved jeg. Og det er til 2 voksne og 3 børn (12,7,5). Vi kan med madplaner og lidt omtanke sagtens holde os under 1000 kr og endda få lækkert (i vores optik) mad

Anmeld Citér

11. september 2015

Troldemommi

Vi bruger 3500 om måneden til mad og husholdningsartikler, vi er 2 voksne og 2 børn på 2 og 4 år og en perlemis  vi lever fint og mangler intet 

Anmeld Citér

11. september 2015

MorDk

600-800kr om ugen Det er mad og husholdning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.