skostørrelse - 4 1/2 år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2015

L&V

Min pigepå 4 bruger str 28 mens min venindes datter på 4 bruger 26. Tror det er meget forskelligt og de ka vokse hurtigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2015

Clisolka

Anonym skriver:

Hej.

Jeg vil meget gerne høre hvilken størrelse sko jeres piger og drenge på ca 4 1/2 år bruger?? 

Min pige synes at alle hendes sko klemmer, og det på trods af at vi hår fået målt hendes fod og fået vejledning ved en skoforhandler. 

Jeg overvejer simpelthen at købe et par sko i et nummer større bare for at se om det kan nytte. Men på den anden side så har jeg bare købt så mange sko/støvler/sandaler til hende og hun bruger det kun meget nødigt. 

Det er ved at blive en smule frustrerende,  og de voksne i børnehaven kommentere rigtig meget på hendes sko lige nu 

Fortæl meget gerne jeres barns skostørrelse, samt hvis i har erfaringer der måske kunne hjælpe mig - og ikke mindst min datter 

Min datter der fylder 5 i næste måned bruger stadig str. 28, hun har brugt den samme str. det sidste års tid, men er på vej i str. 29 nu

Min dreng på 2 år (på lørdag) bruger str. 23

Anmeld Citér

9. september 2015

Babilooo

Der kan være bredden der er problemet men det luder mere som en høj vrist. Ofte er det ikke noget de er opmærksomme på i skoforretnimgerne. Bed om sko der passer i længden. Dvs 1-2 cm vokseplads i længden og som er velegnet til høj vrist. 

Hvis pædagogerne direkte kommenterer det må det være slemt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.