skostørrelse - 4 1/2 år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.433 visninger
32 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. september 2015

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg vil meget gerne høre hvilken størrelse sko jeres piger og drenge på ca 4 1/2 år bruger?? 

Min pige synes at alle hendes sko klemmer, og det på trods af at vi hår fået målt hendes fod og fået vejledning ved en skoforhandler. 

Jeg overvejer simpelthen at købe et par sko i et nummer større bare for at se om det kan nytte. Men på den anden side så har jeg bare købt så mange sko/støvler/sandaler til hende og hun bruger det kun meget nødigt. 

Det er ved at blive en smule frustrerende,  og de voksne i børnehaven kommentere rigtig meget på hendes sko lige nu 

Fortæl meget gerne jeres barns skostørrelse, samt hvis i har erfaringer der måske kunne hjælpe mig - og ikke mindst min datter 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej.

Jeg vil meget gerne høre hvilken størrelse sko jeres piger og drenge på ca 4 1/2 år bruger?? 

Min pige synes at alle hendes sko klemmer, og det på trods af at vi hår fået målt hendes fod og fået vejledning ved en skoforhandler. 

Jeg overvejer simpelthen at købe et par sko i et nummer større bare for at se om det kan nytte. Men på den anden side så har jeg bare købt så mange sko/støvler/sandaler til hende og hun bruger det kun meget nødigt. 

Det er ved at blive en smule frustrerende,  og de voksne i børnehaven kommentere rigtig meget på hendes sko lige nu 

Fortæl meget gerne jeres barns skostørrelse, samt hvis i har erfaringer der måske kunne hjælpe mig - og ikke mindst min datter 

Siger hun hvor de klemmer? Har hun brede eller smalle fødder?

Anmeld Citér

8. september 2015

Carina:-)

Hvis hun har brede fødder så er sådan mærker som Angulus rigtig gode.

Min ene dreng klagede også over at de klemte så købte Angulus og de er perfekte han har sådan en lille bred fod. 

Anmeld Citér

8. september 2015

GUSO

Min datter på 5 bruger str 30 men der er jo mega stor forskel på fødder og det kan jo også være i bredden de strammer.. Har du prøvet at tage sålen ud af skoen og måle med hendes fødder?? Så får du ihvertfald et rimeligt billede af om den er for lille i længden..  Camilla 

Anmeld Citér

8. september 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Siger hun hvor de klemmer? Har hun brede eller smalle fødder?

Hun har brede fødder (som sin mor &nbsp

Når jeg har spurgt peger hun sommetider på ydersiden af foden - andre gange over vristen. Det kan være når hun har haftvdet selv samme par sko på.

Vi tager selvfølgelig højde for at skoene skal være en bred model, og justerbar med snøre eller velcro.

Det går bedst hvis fodtøjet samtidig ikke vejer for meget.

Hun er altid med når vi køber fodtøj. 

Anmeld Citér

8. september 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvis hun har brede fødder så er sådan mærker som Angulus rigtig gode.

Min ene dreng klagede også over at de klemte så købte Angulus og de er perfekte han har sådan en lille bred fod. 

Angulus køber vi også gerne - det fungerer nemlig godt for mine små, brede fødder  

Men selv dem kan hun synes klemmer.

Jeg har også overvejet om det overhovedet er skoene der er et problem, eller om hun kan have noget med fødderne genrelt. Hun har dog aldrig rigtig ondt ellers, men hun synes det er ubehageligt  have fodtøj på

Anmeld Citér

8. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hun har brede fødder (som sin mor &nbsp

Når jeg har spurgt peger hun sommetider på ydersiden af foden - andre gange over vristen. Det kan være når hun har haftvdet selv samme par sko på.

Vi tager selvfølgelig højde for at skoene skal være en bred model, og justerbar med snøre eller velcro.

Det går bedst hvis fodtøjet samtidig ikke vejer for meget.

Hun er altid med når vi køber fodtøj. 

Kan hun gå skævt? 

Det kan nemlig godt give smerter på ydersiden af foden. 

Anmeld Citér

8. september 2015

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Min datter på 5 bruger str 30 men der er jo mega stor forskel på fødder og det kan jo også være i bredden de strammer.. Har du prøvet at tage sålen ud af skoen og måle med hendes fødder?? Så får du ihvertfald et rimeligt billede af om den er for lille i længden..  Camilla 

Min store pige på 6 bruger også str 30 - min lille pige har vi indtil nu købt str 28 til. Hun har prøvet storesøsters sko, men de er for store endnu. Storesøster har slet heller ikke så bred en fod som lillesøster  

Når jeg måler sålen under hendes fod er der god plads i længden. Det plejer jeg også at gøre i skoforretningen inden vi køber skoene med hjem. Så kan jeg lige få en second opinion også  

Anmeld Citér

8. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Angulus køber vi også gerne - det fungerer nemlig godt for mine små, brede fødder  

Jeg har også overvejet om det overhovedet er skoene der er et problem, eller om hun kan have noget med fødderne genrelt. Hun har dog aldrig rigtig ondt ellers, men hun synes det er ubehageligt  have fodtøj på

Er det alt fodtøj hun synes er ubehagelige?  

Anmeld Citér

8. september 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Ja det kan være det er hendes fødder måske en fod terapeut skulle kigge på hende 

Aner ikke om man skal have en henvisning for at det så kan køre over sygesikringen :) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.