skostørrelse - 4 1/2 år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Kan hun gå skævt? 

Det kan nemlig godt give smerter på ydersiden af foden. 

Det er i hvert fald nok værd at undersøge.  Jeg synes ikke umiddelbart at vi kan se det, ej heller at hun slider fodtøjet skævt. 

Går man mon til sin egen læge? Eller en fysioterapeut?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Min søn på 4 år og 3 mdr brugerc str 29, han har brede fødder og vi bruger Arauto RAP sko eller byKier sko, da det er relativ bredde

Anmeld Citér

8. september 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Er det alt fodtøj hun synes er ubehagelige?  

Stort set, ja. Hun har et par Nike Free som hun godt kan lide - for det meste altså De er i øvrigt lige til den store side i længden, men ellers ville hun ikke have dem på. 

Jeg gruer for vinteren, for da er det ikke nok med et par kondisko, og støvler er nærmest umuligt at få hende til at tage på.

Anmeld Citér

8. september 2015

Lenchick

Anonym skriver:

Hej.

Jeg vil meget gerne høre hvilken størrelse sko jeres piger og drenge på ca 4 1/2 år bruger?? 

Min pige synes at alle hendes sko klemmer, og det på trods af at vi hår fået målt hendes fod og fået vejledning ved en skoforhandler. 

Jeg overvejer simpelthen at købe et par sko i et nummer større bare for at se om det kan nytte. Men på den anden side så har jeg bare købt så mange sko/støvler/sandaler til hende og hun bruger det kun meget nødigt. 

Det er ved at blive en smule frustrerende,  og de voksne i børnehaven kommentere rigtig meget på hendes sko lige nu 

Fortæl meget gerne jeres barns skostørrelse, samt hvis i har erfaringer der måske kunne hjælpe mig - og ikke mindst min datter 

Freya er 4 år og 3 måneder og bruger str 29 i gummistøvler, 30 i kondisko og vinterstøvler er købt i str 31, men de er små i størrelsen. Kondisko er fra Superfit og hun har lige fået dem. Der er 1,5 cm til at vokse i

Anmeld Citér

8. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Det er i hvert fald nok værd at undersøge.  Jeg synes ikke umiddelbart at vi kan se det, ej heller at hun slider fodtøjet skævt. 

Jeg slider heller ikke ret meget selvom jeg går skævt. 

Jeg var hos lægen hvor de kan se hvordan man går. 

Anmeld Citér

8. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Anmeld Citér

8. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Anmeld Citér

8. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Anmeld Citér

8. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Anmeld Citér

8. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Stort set, ja. Hun har et par Nike Free som hun godt kan lide - for det meste altså De er i øvrigt lige til den store side i længden, men ellers ville hun ikke have dem på. 

Jeg gruer for vinteren, for da er det ikke nok med et par kondisko, og støvler er nærmest umuligt at få hende til at tage på.

Så har hun nok noget med sine fødder. Der var en herinde der skrev om sin søn, han kunne slet ikke have sko på. Han gik vist i Clogs eller klipklapper. Det der med indelukket. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.