Hjælp til graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2015

Snevejr84

Jeg kan godt ane en streg

tag en en ny test med morgen urin, det kan gøre en stor forskel.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

CNL

Ok, jeg må prøve og teste imorgen tidlig eller evt om et par dage. Tak for svar og hjælp allesammen  

Anmeld Citér

6. september 2015

anonym94

Og hvis du kun er 3+1 idag så er morgen urin nok det bedste ☺ 

Anmeld Citér

6. september 2015

70121416

CNL skriver:

Ok, jeg må prøve og teste imorgen tidlig eller evt om et par dage. Tak for svar og hjælp allesammen  

Husk at opdatere  altid så spændende

Anmeld Citér

6. september 2015

CNL

Så fik jeg taget en test med morgenurin og den siger desværre negativ?? Den anden jeg tog igår, som også vidste negativ, viser nu svag positivt efter at have ligget en helt nat? Må man stole på det? Har taget et billede af alle tre test igen. 

De to som er samlede er dem jeg tog igår, hvor den første var svag positiv og den anden er blevet positiv efter at have ligget hele natten.

Og den sidste er så den jeg tog imorges, hvor jeg desværre ikke kan se noget på?  

Synes bare jeg har MEGET hårde bryster og også ret ømme når jeg fx ligger på maven. Men hvad siger i? Tror i der er chance for graviditet denne gang? Eller ikke? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. september 2015

CNL

Prøver lige igen. Det billede jeg har vedhæftet her, er den test som først viste sig negativ og derefter positiv efter at have ligget hele natten??? (Synes ikke man kunne de det på det billede jeg vedhæftede før, derfor det her billede) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. september 2015

modesty

CNL skriver:

Så fik jeg taget en test med morgenurin og den siger desværre negativ?? Den anden jeg tog igår, som også vidste negativ, viser nu svag positivt efter at have ligget en helt nat? Må man stole på det? Har taget et billede af alle tre test igen. 

De to som er samlede er dem jeg tog igår, hvor den første var svag positiv og den anden er blevet positiv efter at have ligget hele natten.

Og den sidste er så den jeg tog imorges, hvor jeg desværre ikke kan se noget på?  

Synes bare jeg har MEGET hårde bryster og også ret ømme når jeg fx ligger på maven. Men hvad siger i? Tror i der er chance for graviditet denne gang? Eller ikke? 

Der står jo højt og tydeligt i indlægssedlen at testen er ugyldig efter x antal minutter (5 for det meste). Så selvfølgelig er en test ikke gyldig når den har ligget en hel nat. 

Desuden - hvorfor overhovedet teste 3+0? Jeg forstår godt at det er spændende, men jeg har aldrig forstået pointen med at teste inden udebleven menstruation. Igen -  der er en grund til at der står i indlægssedlen at man først skal teste ved udebleven menstruation.

Du risikerer at piske en stemning op hver eneste måned, med alt hvad det indebærer af nervøsitet og skuffelse, hvis du skal gå en hel uge og teste op til menstruationen.

Anmeld Citér

6. september 2015

70121416

CNL skriver:

Prøver lige igen. Det billede jeg har vedhæftet her, er den test som først viste sig negativ og derefter positiv efter at have ligget hele natten??? (Synes ikke man kunne de det på det billede jeg vedhæftede før, derfor det her billede) 

Mon det er den berømte kedelige bio, har jeg selv prøvet..... 

Ved det er mega svært, men prøv at vente til den dag Du skulle have haf din mens.. 

Anmeld Citér

6. september 2015

GUSO

Din første test syntes jeg ser ugyldig ud med al den overskudsfarve der er ved siden af og nr 2 er negativ den er ikke gyldig når den viser positiv efter en nat desværre jeg tænker du skal passe på med at sætte dine forventninger for højt så hellere blive positivt overrasket end slemt skuffet..  Til dig, håber du snart får en lille spire i maven.. 

Anmeld Citér

6. september 2015

Snevejr84

Ikke efter 5 min jeg synes du skal give det et par dage og så prøve igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.