Hjælp til graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2015

CNL

Så fik jeg den skilt ad og hermed sender jeg jer lige to billeder. Sig til, hvis jeg skal prøve fra en anden vinkel. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

anonym94

CNL skriver:

Så fik jeg den skilt ad og hermed sender jeg jer lige to billeder. Sig til, hvis jeg skal prøve fra en anden vinkel. 

Du skal tage en ny test denne ser ugyldig ud ☺

Anmeld Citér

5. september 2015

CNL

anonym94 skriver:

Prøv at skille testen ad så er det nemmere med billede ☺så skal jeg prøve at sætte den i negativ for dig så du kan få et svar i aften ☺☺☺

Så fik jeg den skilt ad. Hermed to billeder:

Anmeld Citér

5. september 2015

anonym94

CNL skriver:

Så fik jeg den skilt ad. Hermed to billeder:

Kan godt se at der kommer en streg men jeg synes du skal tage en ny test og så lad den ligge plant i de 5 minutter og så skil den ad bagefter og så tag et billede så kan vi se der ��

Anmeld Citér

5. september 2015

CNL

Har lige prøvet at tage en ny test. Nu synes jeg lige pludselig slet ikke jeg kan se to streger på test nr 2, som er nederst på billedet? Betyder det der slet ikke er chance for graviditet denne gang? Eller hvordan skal jeg lige forholde mig til det? 

^^ På begge billeder er test nr 1, den øverste. 

Anmeld Citér

5. september 2015

Lisbeth1985

Jeg kan godt ane stregen... Min første test så også sådan ud,og jeg er gravid:-) Held og lykke!

Anmeld Citér

5. september 2015

CNL

Lisbeth1985 skriver:

Jeg kan godt ane stregen... Min første test så også sådan ud,og jeg er gravid:-) Held og lykke!

Lisbeth1985, så krydser vi fingre for jeg kan teste positiv imorgen tidlig eller om et par dage. Undre mig dog over jeg lige har fået en negativ test?  ved slet ikke lige hvordan jeg skal forholde mig om jeg kan håbe på noget eller hvad jeg kan. 

Anmeld Citér

5. september 2015

MorTilN

Jeg tror du måske har været lige så "heldig" som mig og få taget en af de teste der viser falsk positiv 

Min test sidste lørdag ligner den første test du har lagt billeder op af bare uden det overskydende farve ved siden af test stregen men både i onsdags og her til morgen var min test negativ 

Anmeld Citér

5. september 2015

Lisbeth1985

CNL skriver:

Lisbeth1985, så krydser vi fingre for jeg kan teste positiv imorgen tidlig eller om et par dage. Undre mig dog over jeg lige har fået en negativ test?  ved slet ikke lige hvordan jeg skal forholde mig om jeg kan håbe på noget eller hvad jeg kan. 

Prøv med morgenurin:-)

Anmeld Citér

5. september 2015

anonym94

Prøv imorgen og se ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.