Hjælp til graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
32 svar
9 synes godt om
5. september 2015

CNL

Hej. Jeg er helt ny herinde. Er det ønske tænkning? Eller er der to streger? Billedet er af lidt dårlig kvalitet, men synes jeg kan se en SVAG tydelig streg når jeg kigger på testen op mod lyset. Hvis den er svag positiv er jeg ikke særlig langt henne. Tror jeg nærmer mig de 3+0? Det skal lige siges, at jeg har taget testen her i aften efter at have drukket en helt masse i løbet af dagen.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

CNL

Håber på et hurtigt svar, alt efter om i tror den kunne være forsigtig positiv eller om der simpelthen slet ikke er noget at se?? 

Anmeld Citér

5. september 2015

CNL

?

Anmeld Citér

5. september 2015

Trine89

Jeg syntes det er meget svært at sige. Men synes nu alligevel jeg kan ane noget men om det er er reel streg ved jeg ikke. 

Test igen i morgen tidlig så burde det give et bedre resultat hvis der er noget. 

Anmeld Citér

5. september 2015

Xolia

Forsigtigt Tillykke. 

Synes jeg kan ane noget på begge. Men hvis du kun er 3+0 så prøv igen med morgenurin evt i nat hvis du skal op ��

Ellers vent nogle dage til mens burde være kommet. Bare så du ikke køber dig fattig ��

Anmeld Citér

5. september 2015

anonym94

Prøv at skille testen ad så er det nemmere med billede ☺så skal jeg prøve at sætte den i negativ for dig så du kan få et svar i aften ☺☺☺

Anmeld Citér

5. september 2015

Loa

Kan du evt tage et billede mere lige forfra? 

Så er det måske nemmere at se...

Anmeld Citér

5. september 2015

70121416

Jeg sys der er noget 

men prøv igen i morgen og med morgenurin, så tror jeg nok en fin streg vil vise 

Anmeld Citér

5. september 2015

CNL

Tak for alle svar indtil videre! Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvordan skiller man sådan en graviditets test ad?? Prøvede lige, og synes ikke umiddelbart lige jeg kunne?  Jeg vil gerne prøve og tage et billede helt forfra, men er bange for jeg skygger med min hånd og man derfor ikke kan se noget. Men jeg prøver lige og se om det er muligt.  

Anmeld Citér

5. september 2015

anonym94

CNL skriver:

Tak for alle svar indtil videre! Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvordan skiller man sådan en graviditets test ad?? Prøvede lige, og synes ikke umiddelbart lige jeg kunne?  Jeg vil gerne prøve og tage et billede helt forfra, men er bange for jeg skygger med min hånd og man derfor ikke kan se noget. Men jeg prøver lige og se om det er muligt.  

Lyserøde hætte skal af og derefter er der en "revne" på testen hele vejen rundt så tager du lige en negl og klikker den op ad så skulle den gerne åbne sig så du kan tage den øverste ad du kan se billede her håber det gav mening ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.