Ridesport

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Mca<3

Miamaja skriver:

wow hvor er din datter og hendes pony skonne og dygtige!!! og hvor er hun heldig at have sin helt egen

springning er bare det sjoveste. det er som at vaere et med hesten synes jeg

Det er klart det fedeste  Min datter er desværre stoppet med at ride og ponyen er solgt men hun er begyndt at lede efter en hest hun kan ride nogle gange om ugen   Det er mor jo glad for ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Lone Jakobsen

Miamaja skriver:

Hvad synes I. Er 3-4 aar for tidligt at starte til riding og er ridesport i det hele taget noget i ville have noget imod jeres born gaar til?

Min 2.5 aarige dreng er VILD med at sidde paa hest efter at have provet det 4 gange nu. Det er ikke noget jeg har paaduttet ham men det er introduceret meget spontant til andre folks bornefodselsdage og markedspladser. Og hvis han vil, faar han lov.
De fleste born paa hans alder er bange for heste og ponyer men han elsker dem, og jeg synes det er herligt for jeg har selv redet (maaske er det ubevidst smittet af paa ham?)

Kom med jeres helt personlige meninger

åh jeg ville elske hvis mine børn ku li heste
jeg har altid elsket dem og ville virkelig nyde at tilbringe flere timer på rideskoler og til stævner
tror ikke det er for tidligt.... mente min venindes datter startede omkring 4 års alderen.

Anmeld

17. september 2009

Sweet1978

Det er helt fint det ville jeg godt tillade, de får jo kun en pony i starten og bliver trukket rundt - ikke noget vildt.

Min datter på 9 år rider.

Anmeld

17. september 2009

Miamaja

Tanja.. skriver:

Det er klart det fedeste  Min datter er desværre stoppet med at ride og ponyen er solgt men hun er begyndt at lede efter en hest hun kan ride nogle gange om ugen   Det er mor jo glad for ..

Ja, det kan sommetider vaere en fordel at have halv- part, saa er der ikke saa meget arbejde og saa mange penge forbundet

Anmeld

18. september 2009

Mca<3

Miamaja skriver:

Ja, det kan sommetider vaere en fordel at have halv- part, saa er der ikke saa meget arbejde og saa mange penge forbundet

Præcis   Det er så hunde dyrt med egen pony .. Vi kom nok op på 4500 kr pr md for smed , opstaldning , stævner og dyrlæge ..  Så der alt udstyret og heste trailer   Jeg stod jo med en mindre formue da jeg solgte det hele ..

Anmeld

18. september 2009

Nanna1985

Miamaja skriver:

Jaaa, ville det ik' vaere fedt.yiihaa  meget aergeligt med din skade.

Ja det var en slem skade og har en del problemer med ryggen endnu, selv efter så mange år  Håber jeg en dag, kan ride fast igen

Anmeld

18. september 2009

Miamaja

Sweet1978 skriver:

Det er helt fint det ville jeg godt tillade, de får jo kun en pony i starten og bliver trukket rundt - ikke noget vildt.

Min datter på 9 år rider.

det er jo super alle er med paa det med heste og smaa born.

har bestilt tid til at se faciliteterne af i naerheden hvor vi bor. det ser jo stort og fedt ud http://www.lincolnequestriancenter.com/facility_overview . mor faar helt selv lyst til at genoptage ridningen igen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.