Uhh, jeg ville ELSKE hvis mine unger ville gå til ridning:-) Og jeg synes ikke det er for tidligt, det skal jo bare tilpasses efter hvad han kan og vil:-)
Jeg har selv haft 4 heste, har dyrket konkurrencespring og jeg ELSKEDE det!!!!!! Det var den bedste sport!
Filuca startede til ridning sidste sommer (4 år) men det gik ikke, jeg ved sgu ikke lige hvad det var for en ridelærer... Hun ville ha de skulle slippe tøjler og stigbøjler og sidde med armene over hovedet....??!?!!! FØRSTE GANG DE SIDDER PÅ EN HEST!!!!!
Det var Thomas der var med hende, for jeg havde sgu ikke ladet Filuca gøre det, hvis jeg var med..... Er da noget af det dummeste jeg længe har hørt....! Er da bedre ungerne lærer hvordan det er at sidde på en hest, bliver vænnet til hestens bevægelser osv, INDEN man begynder at øve den slags balance!!!!
Det er en lille rideskole heroppe, der er fx ingen hal, så ridning er om sommeren.... Men håber da hun vil næste sommer, og så går JEG med hende

Kan ikke sige andet end ridning er en supergod sport (har sgu aldrig været så smidig og sprød som dengang)

og børnene lærer at omgåes de store dyr og få et godt forhold til dyr (hvilket er HELT utrolig vigtigt for mig at mine børn får, da jeg ELSKER dyr)
Anmeld