Babyshower eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg tror  (og håber) ikke at jeg får et - og der er heldigvis nogenlunde enighed blandt venindegruppen om, at det er ret fjollet. Jeg har slet ikke lyst til at det skal "dyrkes" i den udstrækning - det er jo trods alt "bare" to mennesker der skal have er barn.

Men ja, kunne heller ikke drømme om at fejre hverken Mors dag eller Valentines.

Til gengæld elsker jeg uformelle og skønne aftener, middage, fest, biografture, eller andet med dem jeg holder af - og vi elsker at glæde hinanden på kryds og tværs og helt uden at behøve mærkedage til at hjælpe os

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

Loa

Jeg synes det er en sød idé. Det behøver jo ikke at være total amerikansk og overdrevet. 

Jeg har holdt to for min søster og hun har holdt et for mig.

Synes da det er en sød tanke at samle pigerne i vennekredsen og familien og så hygge med lege og mad. 

Vores har aldrig handlet om gaver men at lave lidt hyggeligt og sjovt sammen. 

Anmeld Citér

6. september 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har to børn. Har ingen babyshower fået nogen af gangene og forventede det absolut heller ikke. Så jeg er selvsagt heller ikke skuffet på nogen måde

har heller aldrig selv været med til et for veninder eller svigerinder. Så hos os er det nok bare ikke en ting vi gør  

Anmeld Citér

6. september 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det er der ikke under mine to graviditeter og jeg har aldrig været med til et eller hørt om nogen hvor det er blevet holdt.

Det er så amerikansk i mine øjne og ikke en dansk tradition - så jeg synes, at det er noget pjat

Anmeld Citér

6. september 2015

silassui

er gravid med mit 3 barn. Har aldrig været til noget lign. Men synes da det ville være dejligt ��

Anmeld Citér

6. september 2015

Anonym

Jn81 skriver:

Hej derude 

vil egentlig bare lige høre jer om noget.... 

Er der blevet afholdt babyshower for jer i jeres graviditet? 

Jeg står her som 1 gangs gravid, som er læææænge ventet og kom til at tænke på en dag.... Gad vide om mine veninder kunne "finde på" at holde babyshower for mig.... 

Vil lige sige at jeg OVERHOVEDET ikke forventer noget og vil absolut ikke blive skuffet, hvis IKKE der gør... Ikke at jeg ikke synes det kunne være hyggeligt, men ved bare ikke hvor udbredt det er herhjemme i lille Danmark.... 

Så mit spørgsmål går vel egentlig bare på...

- er der blevet afholdt babyshower for jer i jeres graviditet?

- "forventer" I at det bliver holdt?

- bliver i skuffet, hvis der ikke bliver holdt noget?

som sagt er dette bare en nysgerrigheds tråd.... ? 

-

Jeg ville ønske at der var blevet hold for mig men der kræver venner og sådan nogle har jeg desværre ikke rigtig nogle af 

Anmeld Citér

8. september 2015

Milas14

Jeg synes nu det lyder hyggeligt, men har aldrig hørt om nogen der har holdt det.

Jeg er ligeglad med om det er fra USA for der kommer jo ind i mellem nye ting udefra.. 

Vi sætter jo osse et juletræ i stuen og det stammer ikke fra DK!

Anmeld Citér

8. september 2015

monedk

Jn81 skriver:

Hej derude 

Jeg står her som 1 gangs gravid, som er læææænge ventet og kom til at tænke på en dag.... Gad vide om mine veninder kunne "finde på" at holde babyshower for mig.... 

Vil lige sige at jeg OVERHOVEDET ikke forventer noget og vil absolut ikke blive skuffet, hvis IKKE der gør... Ikke at jeg ikke synes det kunne være hyggeligt, men ved bare ikke hvor udbredt det er herhjemme i lille Danmark.... 

-

Med min søn forventede jeg det overhovedet ikke, jeg troede kun man gjorde det i USA 
Men mine søde veninder fik overrasket mig med en det var SÅ sødt!  

Denne gang i min graviditet, har jeg slet heller ikke forventet det, men jeg ved at nogle af mine veninder planlægger noget  

Anmeld Citér

8. september 2015

Nadia&Daniel

Jn81 skriver:

Hej derude 

-

Jeg har fået surprise-babyshower ved begge mine graviditeter.

Anmeld Citér

8. september 2015

Babydrøm

Jn81 skriver:

Hej derude 

-

Jeg er også 1 gangs gravid, længe ventet   Og synes det lyder ret så hyggeligt med et babyshower  En hyggedag sammen med alle de skønne kvinder i mit liv, det lyder så hyggeligt Ved godt at der vel også hører gaver til, men det betyder ikke noget for mig, tænker mere på det som en super hyggelig dag sammen med de kvinder jeg holder mest af i mit liv  

Så håber lidt der bliver holdt et for mig, men forventer det ik, men må da gerne håbe  Før jeg blev gravid, er jeg vist også kommet til at nævne det for nogle af dem jeg kender   

Men ved heller ik hvor udbredt det er i dk Men har også hørt om at den gravide inviterer til babyshower  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.