Hvor mange piercinger har du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Har haft 11, men der er kun den ene der er "i brug" i dag.
Tror jeg var 4-5 år da jeg fik de første huller i ørene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Betina88

Jeg ha' kun huller i ørene .. ha' syv i alt .. 4 på mit højre og tre på mit venstre .. Men vil kun ha' to ørerringe i nu ..

Anmeld

17. september 2009

saxa

Tror jeg fik huller i ørene da jeg var en 5-6år gammel.. Men der turde jeg kun få i det ene øre, da det gjorde vildt ondt (husker det som var det i går) Så lånte min stedfar "pistolen" med hjem, og lavede hullet i det andet øre mens jeg sov.. Var så stolt så stolt da jeg vågnede - nu med 2 huller.. hehe..
Fik næse ring omkring konfirmations alderen tror jeg nok. En tungepiercing da jeg var 15 (uden min mors accept - var vel lidt oprørsk)
Men i alt har jeg haft 8 huller i ørene (dog ikke på samme tid, men forskellige steder) - og nu har jeg kun 1 ørestik i, midt på øret... og stadig i næse og tunge... Hmmm... Gav det mening??

Anmeld

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg fik, da jeg var 9, lavet huller i ørerne.. de voksede sammen da jeg var på basket camp, for der skulle jeg have dem ud... Fik lavet nye huller som jeg stadig har. som 13-årig fik jeg skudt hul øverst i det ene øre (meget mod mine forældres ønske ), min mor bad mig straks om at tage den ud, og det er den eneste gang jeg virkelig kan huske at vi har været uvenner...
Da vi begge var faldet lidt ned, og satte os for at tale sammen fortalte jeg hende at det var pga. gruppepres (alle de andre fik dem lavet) og at jeg var bange for ikke at være "sej" nok... så sagde hun hvad der ellers kunne være sejt, som ikke var farligt (blomkålsører) og jeg sagde trodsigt "navlepiercing" så sagde hun "ok, men jeg bestemmer hvem der laver den, så det bliver ordentligt".. og så fik jeg som 13-årig lavet min navlepiercing af en læge med en knæpunkturkanyle, fik en ring i kirurgisk stål sat i og vupti... den er lige røget ud, så nu er der kun et hul i hvert øre

Anmeld

17. september 2009

LineD

Fik lavet huller i ørene som 6 årig, af min farfar  (l)
Hul øverst i øret som 13 årig
Pircing i tungen som 16 årig.

Har allesammen den dag idag og vil ikke af med en eneste

Anmeld

17. september 2009

Lullaby

3 huller i hvert øre. Tunge. Navle og næse så 9

Anmeld

17. september 2009

zille_87

Jeg fik huller i ørene da jeg var 4 år
Fik næse piercing da jeg var 14 år og navle piercing i 15 års fødselsdagsgave af min far
Min tunge piercing fik jeg da jeg var 18...

Idag har jeg kun den i tungen og mine huller i ørene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.