Hvor mange piercinger har du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.707 visninger
26 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Stineve

Ja, hvor mange piercinger har du/haft ? og hvor gammel var du da du fik dem lavet... ?

Jeg selv fik huller i ørene som 6 årig.. jeg fik en næse piercing som 12 årig, en navlepiercing i fødselsdags gave af min mor da jeg fyldte 14 og da jeg var 15 fik jeg lavet en tungepiercing.... I dag har jeg dog kun mine øreringe og navlepiercing tilbage, da det andet ikke var mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

mariamiss6

2 i hvert øre, som jeg kun bruger til fest, og ellers sjældent til dagligt, og altid kun de nederste..... kan kun tåle korg-øreringe nemlig....

og 1 i navlen, som ikke har været i brug siden jeg fik Bastian for 2½ år siden snart.... Så den er liiige lidt for lille nu, til at der kan gå en stav igennem....

Anmeld

16. september 2009

qp

Har haft 8.. var vidst 13 da jeg fik min første og nu har jeg 2

qp

Anmeld

16. september 2009

oo

jeg har hul i ørerne...det fik jeg da jeg var 18. da jeg var 15 fik jeg hul i toppen af øret...

das ist alles

Anmeld

16. september 2009

Mira0911

Jeg har 6... men bruger kun 2 af dem...

Anmeld

16. september 2009

Mumto3

1 i navlen, det er alt.

Har aldrig haft huller i ørene, og er bare så glad og super stolt af det. Det var noget der i teenageårene og i starten af 20erne virkelig gjorde mig  at jeg skilte mig ud fra flokken. ALLE har jo huller i ørene (spørgsmålet er bare hvor mange), så det var SUPER FEDT at være hende der IKKE havde huller i ørene, for INGEN kunne jo 'blive som mig'. I dag tænker jeg ikke over, at jeg ikke har huller i ørene (men nu fylder jeg også 40 om et par måneder, og det er jo nogle helt andre ting der fylder i ens liv nu, end om man ligner alle de andre piger/veninder)

Anmeld

16. september 2009

Harfeletten

Jeg har 3 i venstre øre, og 2 i højre - Fik det første gang som 10årige, men døjede meget med betændelse, så tog dem ud, og fik det lavet igen da jeg blev 14år.

Fik i navlen som 16 årige, efter lang tid plageri

Og fik i tungen dagen efter jeg blev 18 - Også noget jeg havde plaget om længe, men mor sagde "Du må vente til du bliver 18".

Bruger kun dem i ørene og tungen nu.
Den i navlen groede sammen for et par år siden, men har da planer om at få den igen, når blæver'maven er væk

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg havde: 3 huller i et øre, 5 huller i det andet øre, 2 i næsen, tungen + 2 i forhuden(på kryds).

Jeg startede med at få huller i ørerne på min 5 års fødselsdag. de næste 2 fulgte da jeg blev 10 og de næste 2 da jeg blev 13. De sidste 2 da jeg blev 15.
Mine huller i næsen da jeg var 14 og 15.

Min tunge piercing da jeg var 17 og mine forhuds, da jeg var 18 og 19.

MEN!

Jeg tog mine næse piercinger ud, fordi jeg var træt af at blive dømt på dem. Der var mange fordomme dengang og folk dømte mig kun på min næse og det var træls. Jeg havde ikke fået næseringe for andres skyld, men min egen. Så de røg, da jeg var 19 år.

Mine ørerringe røg da jeg var gravid med Idun, så svulmede mine ører op, når jeg havde ringe i Og det har de gjort siden. Jeg har ellers ALDRIG haft problemer...

Så nu har jeg kun min tunge og min ene forhud tilbage. Den anden sad skævt og begyndte at vokse ud, fordi min ene læbe er større end den anden, så den skubbede skævt.

Så nu har jeg 2

Anmeld

17. september 2009

Stumpen

Jeg har 5 i dag.. 2 i det ene øre og 4 i det andet samt 1 i tungen..

Havde på et tidspunkt 8.. 4 i det ene øre, 2 i det andet, 1 i tungen og 1 i øjenbrynet..

Kan ikke huske hvornår dem for neden i øret bleve lavet.. Men de to øverst i mit øre blev lavet med en synål på ungdomsskolen...

Første gang jeg havde et i øjenbrynet blev den skudt i som når man får skudt i øret -den faldt ud pga. at den hang i for lidt..
Anden gang blev det gjordt med en synål igen.. -har den ikke i i dag, da jeg på et tidspunkt arbejdede på et plejehjem og skulle tage den ud hver gang jeg var på vagt, så den groede lidt sammen hver gang, og til sidst hang heller ikke i meget, så den røg sig en tur...

Den i tungen er lavet på alm/rigtig/sikker vis..

Anmeld

17. september 2009

TbCp

Stineve skriver:

Ja, hvor mange piercinger har du/haft ? og hvor gammel var du da du fik dem lavet... ?

Jeg selv fik huller i ørene som 6 årig.. jeg fik en næse piercing som 12 årig, en navlepiercing i fødselsdags gave af min mor da jeg fyldte 14 og da jeg var 15 fik jeg lavet en tungepiercing.... I dag har jeg dog kun mine øreringe og navlepiercing tilbage, da det andet ikke var mig...

Jeg fik lavet huller i ørerne som 9 årig.
Da jeg var 16 fik jeg lavet hul i næsen.
Som 18 årig fik jeg lavet en øverst oppe i det ene øre og
da jeg var omkring 20 fik jeg lavet en inde i øret, i den der man trykker på når man holder sig for ørerne Ved ikke hvad den hedder.

Har stadig den i næsen og den inde i øret men det er sjældent jeg har andre øreringe i de andre huller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.