Hvor mange piercinger har du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Lise

Fik mine første huller i ørene som 7-årig. Fik yderligere et par huller i hvert øre som 13-14 årig. Gik med 3-4 ringe i hvert øre i nogle år. Nu er det ved at være mange år siden der har været noget i.
Som 16-årig fik jeg en ring i næsen - tror ikke den sad i i lang tid, for kan næsten ikke huske den...
Som 17-årig fik jeg en ring midt på underlæben - pillede den ud efter ca ½ år.
Som 19-årig fik jeg først en pind gennem tungen, og senere en piercing under læben. Den under læben røg ud igen, da jeg skulle finde et job i Aalborg efter et års tid (fik den lavet mens jeg boede i London, og hvor piercinger ikke var til hinder for at få et job), og tungepiercingen tog jeg ud da jeg var 25.

Og nu er jeg fuldstændig ring-fri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

kiroo

jeg har/havde tre i hvert øre, to af dem er skudt i da jeg var 12 resten har jeg selv lavet da jeg var 15, så har jeg haft et inde i hvert øre og et i toppen..
ja jeg var 17 fik jeg lavet i tungen og lidt senere i navlen, sammen medmin første tato og da jeg blev 18 fik jeg lavet i klitten og endnu en ny tato..
den jeg fortryder er den i navlen da jeg for to år siden fik fjernet galdeblæren og det for gik ved de et hul ved navlen og trak den ud der, så det eneste skrækmærke jeg har sidder der på min grimme navle, så har haft 12 men bruger kun 3-4 stykker.. mine gro aldrig sammen heller ikke efter 3 år..?

Anmeld

17. september 2009

Jules

Jeg har huller i ørene,tungen,navlen og i læben

Bruger dog ikke den i læben og navlen...Men har holdt hullerne ved lige så de kan komme i igen hvis jeg føler for det

Jeg har også haft i øjenbrynet. Men den blev revet ud af en frisør.... AV AV AV!!!!
Jeg blev desværre frarådet at få den lavet igen pågrund af aret.

Jeg var 15 da jeg fik lavet min første... Og 18 da jeg fik lavet min sidste

Anmeld

17. september 2009

NaFe

Fik huller i øerne som 5 årig..... idag har jeg to i hver øre. En i det lille brusk stykke ved øregangen, kan ikke huske navnet på den. Har i navlen og tungen. Har haft i brystet, men det var ikke lige mig alligevel..syntes ik det var pænt.

Anmeld

17. september 2009

Stineve

Tak for alle jers svar, jeg synes det er interessant læsning

Anmeld

17. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

tre i venstre øre... to i højre..de første to fik jeg da jeg var 4.. en i navlen, den tog jeg ud da jeg ventede nichlas, den fik jeg som 13 årig også en i tungen som jeg har endnu, der var jeg 15..

Anmeld

17. september 2009

4xGreve

Jeg har tre i venstre øre og to i højre har haft to mere øverst i højre øre men efter at have prøvet at få dem lavet fire gange har jeg opgivet så nøjes med mine 5 huller i ørene og dem er jeg meget glad for....

Fik de to aller nedst da jeg var 13 eller 14 år tror jeg og de næste fulgte da jeg var 16 år for egne fødselsdags gave penge...

Anmeld

17. september 2009

LotteGabriella

Stineve skriver:

Ja, hvor mange piercinger har du/haft ? og hvor gammel var du da du fik dem lavet... ?

Jeg selv fik huller i ørene som 6 årig.. jeg fik en næse piercing som 12 årig, en navlepiercing i fødselsdags gave af min mor da jeg fyldte 14 og da jeg var 15 fik jeg lavet en tungepiercing.... I dag har jeg dog kun mine øreringe og navlepiercing tilbage, da det andet ikke var mig...

jeg fik de første huller i ørerne da jeg var 8 år, det andet hul i ørerne da jeg var 20 år og det 3. hul i ørerne da jeg var 25 år. Jeg fik piercet næsen da jeg var 28 år Jeg har så kun 2 huller i ørerne tilbage....det tredje gik der altid betændelse i og det gjorde der også i næsen, så de blev pillet ud

Anmeld

17. september 2009

Tina2

Jeg kan ikke huske hvor gammel jeg var da jeg fik huller i ørerne- måske omkring 10 år....
Op gennem de tidlige teenageår havde jeg 6 i det ene øre, den ene helt oppe, men nu har jeg kun et hul i hvert øre.....

Ellers fik jeg piercing i navlen da jeg var 22 år (den er der stadig, hader synet af min mave uden bortset fra når jeg er gravid), tungen fik jeg i da jeg var 23 tror jeg og en intimpiercing da jeg var 26, eller deromkring:-)

Tog den i tungen ud efter 5 år, gad ikke ha den mere der.... Og synes heller ikke det er pænt idag når nogen har den.

Intimpiercingen blev taget ud en uges tid inden jeg fødte min datter, den havde jeg i et par år....

Anmeld

17. september 2009

Becks

Jeg har 2 i hvert oere, fik lavet de foerste 2 da jeg var 10 og de naeste da jeg var 13.
Saa har jeg en piercing i tungen som jeg fik lavet da jeg var 14...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.